Aangezien ik pas nieuw ben weet ik niet of mijn post op de juiste plaats zit, op goed geluk...
Ik heb de Highflow shop zojuist ontdekt na wat surfen, ik wou thermal pads en koelpasta bestellen maar als ik naar de kassa-pagina ging werd ik geshokeerd door de verzendingskosten, €9,95+BTW= €11,84
Nu vroeg ik me af of dit komt doodat het een automatische bewerking is, of blijven die kosten zo hoog, eender wat je besteld?
Voor zo'n kleine bestelling, ook klein in grootte kan je er ook voor kiezen ipv een pakket per enveloppe te verzenden. Dit scheelt aanzienlijk in kosten.
Voor zo'n kleine bestelling, ook klein in grootte kan je er ook voor kiezen ipv een pakket per enveloppe te verzenden. Dit scheelt aanzienlijk in kosten.
Dat het meer kost dan de tarieven van de post dat kan ik volledig begrijpen, is maar logisch ook anders zitten ze voor 300euro omzet per dag een hele dag enveloppen te likken
Om op die manier iets te bestellen, zou je me kunnen zeggen hoe ik dat best doe? Sorry voor de simpele vragen maar ik heb zeer weinig ervaring met online shoppen