Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Mijn post had wellicht iets anders geformuleerd kunnen worden, maar ik ben nou eenmaal een ongeduldig type die heel veel waarde hecht aan communicatie. Het ontbreken van communicatie en het toch online zien van Sanders deed mij irriteren (jullie weten dat mijn irritatie punt nogal erg laagdrempelig is). Denk dat K.3nny dit ook nog wel kan herinneren aan het aanpassen van de CM Elite 333.Dit is voor jou misschien wat anders, maar voor mij niet.Inderdaad, toch net iets te snel HF weggeklikt.Thanks .Dat had ook niet uitgemaakt, aangezien hij de XXXL niet mee had. Daarbij, verzendkosten waren al reeds betaald.Schamen doe ik me bijna nergens voor, enige waar ik me voor schaam is de shit rondom de LED-bestelling van L3p waar dingen echt goed misgegaan zijn. En de opmerking over het niets verdienen aan de Polo-actie, die was idd erg fout.
Mijn post had wellicht iets anders geformuleerd kunnen worden, maar ik ben nou eenmaal een ongeduldig type die heel veel waarde hecht aan communicatie. Het ontbreken van communicatie en het toch online zien van Sanders deed mij irriteren (jullie weten dat mijn irritatie punt nogal erg laagdrempelig is). Denk dat K.3nny dit ook nog wel kan herinneren aan het aanpassen van de CM Elite 333.
Dit is voor jou misschien wat anders, maar voor mij niet.
Inderdaad, toch net iets te snel HF weggeklikt.
Thanks .
Dat had ook niet uitgemaakt, aangezien hij de XXXL niet mee had. Daarbij, verzendkosten waren al reeds betaald.
Schamen doe ik me bijna nergens voor, enige waar ik me voor schaam is de shit rondom de LED-bestelling van L3p waar dingen echt goed misgegaan zijn. En de opmerking over het niets verdienen aan de Polo-actie, die was idd erg fout.