Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Wwwicked....ga je :schaam :schaam dat je een beetje principieel gaat zitten doen over een t-shirt. Voor een verstandig en beetje wijs mens is het een kleine moeite om Sanders eeuwig dankbaar te zijn voor alle vrijwillige en enthousiaste inzet om voor veel mensen dit geregeld te hebben. Als je geen shirtjes meer hebt om te dragen, zou ik zeggen: zet die wasmachine aan en je hebt binnen een paar uur weer genoeg shirtjes voor de komende weken.

Maar zonder grappen: Mijn bestelling bij Sanders is ook nog niet afgerond. Ik zit er alleen niet dagelijks op te wachten. Sterker nog, ik denk er niet eens aan. Ik heb de volle 100% vertrouwen in Sanders dat hij ze zal opsturen.

Dit initiatief is iets anders dan een deal via een TKA, waar strakke commicatie weer wel erg belangrijk is voor het goed voortgaan van de zaken. Dit is iets heel anders.

Maar bovenal: Je had het beter iets vriendelijker en tacktvoller kunnen verwoorden. Misschien om te beginnen via PM.

Terug
Bovenaan