Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, hier bestellen :)
Ik wou daarom even laten weten dat er nog steeds schot in de zaak zit.
Maar Plasma en ik zitten veel met onze werktijden, als hij klaar is ben ik net begonnen enz. dus het is lastig communiceren momenteel.
Maar gaat helemaal goed komen hoor
Tegen deze tijd mag het ook wel duidelijk zijn dat het Design 1 gaat worden, met groot HF logo op de rug, met daarboven de opgegeven naam gedrukt.
Iedereen die daar absoluut NIET mee kan leven, mag zich nog afmelden. (ik neem aan dat dit niet het geval zal zijn )
Nou wouter als je even een lijst stuurt met mensen die er al tussen staan dan zou ik dat wel willen uit zoeken hoor das is misschien een uurtje werk ofzo makkelijk voor op school de tijd te doden
Ik hou de lijst bij: aantal, naam en maat.
Ik hou dit topic in de gaten, is mij prima op orde zo. Liever dan allemaal PM's. Heb je ook weer het gezeik dat de inbox vol is e.d.
Momenteel staan we op 45 polo's (enkele leden 2 stuks)
Op voorzoek zal ik de complete lijst posten.
"versturen" is voor later, en de prijs is nog niet zeker, maar dit kan je wel ongeveer verwachten.
Staat hier iets in wat niet klopt, laat het dan even weten