Vannos upgrading....... 6 juni 2010 #1 heb sins mijn laatste bestelling die ik vorige week binnen had (dinsdag) nog een paar goody,s gehah o,a, een pen. Die nu al helaas weer leeg is :wehe is wel snel, nja dan maar een paar pennen bij bestellen bij volgende bestelling
heb sins mijn laatste bestelling die ik vorige week binnen had (dinsdag) nog een paar goody,s gehah o,a, een pen. Die nu al helaas weer leeg is :wehe is wel snel, nja dan maar een paar pennen bij bestellen bij volgende bestelling
M modernization Junior Member 6 juni 2010 #2 Als ze vol zijn schrijven ze heerlijk! Gebruik ze al een tijdje op school, toch een beetje reclame meteen
Als ze vol zijn schrijven ze heerlijk! Gebruik ze al een tijdje op school, toch een beetje reclame meteen
Fedmas Hardware Enthuisiast 6 juni 2010 #3 Ik heb hem ook op school . Heb ook op 1 vanmijn boeken een HF sticker gedaan ..
Sw333t I Love my NUC 6 juni 2010 #5 Mijn vriendin gebruikt ze op haar werk (is schooljuffrouw in het speciale onderwijs). Zelf nog wel eentje bij de computer liggen, want ze schrijven inderdaad heel erg lekker.
Mijn vriendin gebruikt ze op haar werk (is schooljuffrouw in het speciale onderwijs). Zelf nog wel eentje bij de computer liggen, want ze schrijven inderdaad heel erg lekker.
V vincent Gouden member 6 juni 2010 #7 alleen jammer dat ze niet bouw bestendig zijn, heb er al 2 gebroken .
V vincent Gouden member 6 juni 2010 #9 ik doe er nu een stukje electrobuis omheen nu heb ik wat langer er plezier van.
S siqo Guest 6 juni 2010 #10 ik gebruik ze ook op school wel erg snel leeg idd, dus moet maar veel bestellen