Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Bedankt voor je mening, hier kunnen we wat mee.

De team punten zijn voor het team, dus of jij of een ander lid deze heeft maakt dan niet uit (op water is dit vaak niet meer dan 5 punten).

Maar het is juist leuk (vindt ik) om elkaar te pushen en te steunen. En je haalt ook punten voor jezelf. BV je 11 hardwarepunten met PCMark 2005 welke je behaald heb met een Q6600. En je 8.4 globalpunten met Catzilla - 720p welke je behaald heb met 2x een GeForce GTX Titan. De beste 15 Global en 20 Hardware scores tellen mee.

Doordat ik niet meer onder nul bench, vond ik het leuk om mij bij jullie aan te sluiten en jullie hierdoor enthousiast te maken voor het OCen. En door het team meer op de 'kaart' te zetten HF als sponsor binnen te halen.

De mensen op dit forum hebben zoveel hardware dat er genoeg ruimte is voor iedereen om punten te halen en een goed team gevoel te krijgen/houden.

Zoals ik eerder al aangaf, HF is een leuk forum waar iedereen van alles op kwijt kan. Maar is op HWbot niet erg actief en dat is niet erg, maar wel jammer.

Terug
Bovenaan