Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik denk dat als je nog even geduld hebt .... Arwin74 heeft bv net een Asus Commando op de kop weten te tikken.Binnenkort komen de donkere dagen er weer aan en nieuwe hardware....De afgelopen maanden dat je in het HF OC team zat, was het over het algemeen lekker weer. Dus ik denk dat de meeste mensen wel wat anders te doen hadden dan binnen te gaan overclocken.Bovendien met de komende hardware updates denk ik dat er zo hier en daar ook wel wat oude cpu's of bordjes vrij komen die geschikt zijn om te benchen.
Ik denk dat als je nog even geduld hebt .... Arwin74 heeft bv net een Asus Commando op de kop weten te tikken.
Binnenkort komen de donkere dagen er weer aan en nieuwe hardware....
De afgelopen maanden dat je in het HF OC team zat, was het over het algemeen lekker weer. Dus ik denk dat de meeste mensen wel wat anders te doen hadden dan binnen te gaan overclocken.
Bovendien met de komende hardware updates denk ik dat er zo hier en daar ook wel wat oude cpu's of bordjes vrij komen die geschikt zijn om te benchen.