Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha, lijkt me sterk, maar ok . Ik ga maandag met 1 van die kerels van daar mijn i3 overklokken op nieuw mobo, en waarschijnlijk komt daar wel wat dice bij.. maar nog niet zeker of dice er dan is
Haha, lijkt me sterk, maar ok . Ik ga maandag met 1 van die kerels van daar mijn i3 overklokken op nieuw mobo, en waarschijnlijk komt daar wel wat dice bij.. maar nog niet zeker of dice er dan is
nou bij deze een uitnodiging voor alle leden van het team die willen, kom deze vakantie maar een keertje langs om oldschool hardware te benchen
de mogelijkheid tot socket a (462), 478 en 939
ik heb mobo, geheugen, koeling, gfx, cpu je kan zelf meenemen wat je wilt
Het is dat ik geen lid ben van jullie 'nieuwe' team. Mijn reactie was richting Fedmas, omdat ik weet dat hij ook aan het pogen was tot oldschool benching.
Off topic: ik ben wel erg nieuwsgierig naar waar in Zuid-Holland jij woont? Ikzelf kom uit Den Haag.
de mogelijkheid tot socket a (462), 478 en 939
ik heb mobo, geheugen, koeling, gfx, cpu je kan zelf meenemen wat je wilt
Het is dat ik geen lid ben van jullie 'nieuwe' team. Mijn reactie was richting Fedmas, omdat ik weet dat hij ook aan het pogen was tot oldschool benching.
Off topic: ik ben wel erg nieuwsgierig naar waar in Zuid-Holland jij woont? Ikzelf kom uit Den Haag.
Ik ben er net op gewezen door Kerensky dat ik nog in beide teams (no bullshit en het highflow team) aanwezig ben en ik zou graag de no bullshit score's willen deleten. Weet iemand hoe ik dat doe?
Ik ben er net op gewezen door Kerensky dat ik nog in beide teams (no bullshit en het highflow team) aanwezig ben en ik zou graag de no bullshit score's willen deleten. Weet iemand hoe ik dat doe?
Als je een score wilt verwijderen kan dat als een score pagina van die score voor je hebt links boven in die pagina een tabblad "meer" als je daar naar toegaat kan je die score verwijderen...
denk t toch ook dan ben je alles kwijt dat zal toch niet de bedoeling zijn.
Bij mij was t gewoon gelukt na mijn weten om gewoon t team te veranderen in je account en t werd onmiddelijk overgezet, dus snap niet wat er daar dan verkeerd ging , hou je uberhaupt bij 2 teams kan zitten.
Weet je zeker ? probeer es pagina refresh HWbot is nou niet altijd de snelste met bijwerken van gegevens.
ik kan de no bullshit inzendingen ook niet meer vinden maar, kerensky zei mij dat ik nog en beide teams zichtbaar ben. dus kerensky kun je nog eens kijken? want volgens mij zit ik nu alleen bij het highflow team.
aaahhhh fasster2, nu snap ik het, ik had twee acounts. ik heb fasster 2 nu ook naar highflow gezet. nu nog kijken of ik een van ie twee kan verwijderen in zijn geheel.
aaahhhh fasster2, nu snap ik het, ik had twee acounts. ik heb fasster 2 nu ook naar highflow gezet. nu nog kijken of ik een van ie twee kan verwijderen in zijn geheel.