Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je hebt al genoeg te doen met je kaarten .Ik heb wel belangstelling voor je kaart Chris (DM)
Paar puntjes gescoord met de 3870 , op naar 2x3870, alleen 1 kaart is non-reference(sapphire 3870 ultimate), die gaat waarschijnlijk niet zo hoog als de msi-oc reference met pencil mod
Je hebt al genoeg te doen met je kaarten .Ik heb wel belangstelling voor je kaart Chris (DM)
Paar puntjes gescoord met de 3870 , op naar 2x3870, alleen 1 kaart is non-reference(sapphire 3870 ultimate), die gaat waarschijnlijk niet zo hoog als de msi-oc reference met pencil mod
Ik krijg programma foutmeldingen als ik de kaart hoger zet.
Vooral ik 3Dmark 06.
De CPU kan zeker hoger. Maar ik moet dan nog wel een extra fan op de H50 plaatsen.
Ik zal straks even 3Dmark opnieuw installeren... misschien dat ik dan verder kan.
tja.. dat heb ik ook vaak.. meestal is de kaart dan instabiel geworden en krijg je deze melding.. je 3Dmark prog stopt er dan ook mee...
Wel vreemd dat je niet hoger komt met die kaart.. misschien toen je bij mij was dat hij toen hoger kon omdat hij toen in sli zat..