Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja dat is goed, maar voorlopig nog effe niet, want miss kunnen we het nu effe "fixen" want anders kost het hem en vooral ook ONS veel punten... (en daar schiet niemand iets mee op)
geen ruzie maken jongens , als die gast er blij mee is laat em lekker
foutjes kan iedereen maken en ik kan zelf ook nooit 100% garanderen dat al me screens ok zijn.
Een melding naar de crew hierover dat zo gast de boel probeert te vergallen kunnen we doen mischien maar er tegen in gaan zal tot niets lijden
ik heb een paar keer over en weer gePMed en het is een heeeeel groot misverstand!!!
ik moet even overleggen met wat mensen, maar thor was het zelf zeker niet die ze reporte elke keer (laat hem dus ook alsjeblieft met rust )
later hier meer info over!!
Alle 5 dingen bij mij zijn gerapporteerd door Chiller.
Beetje kinderachtig maar ja.
Toen ik in het No Bullshitteam zat was er niks aan de hand en nu opeens gaat die alles aangeven.
Zal na mijn vakantie wel ff kijken of ik die 5 overnieuw kan doen.
Heb die videokaarten allemaal nog hier liggen
;-)
En No Bullshitteam is ook opeens nederlands. Lol
Ik heb eventueel nog wel een GT330 GPU, die nu nog in mijn systeem zit, maar die eruit gaat (heb een 4850 liggen..). Die mag je voor een zacht prijsje overnemen, of eventueel lenen.. Ik hoor het wel.
(Stroom gaat gewoon via het moederbord, zit 1 kabel bij, een jspd kabel, voor de audio vd hdmi . )
Chiller heeft zelf "HighFlow" uit zijn teamnaam verwijderd, dan maken we dus ons eigen HighFlow team aan en gaat ie zo doen...
Dan ook nog concurreren op punten in NL, tjonge tjonge.
jullie zijn er dus al zelf achter gekomen het is chiller die dus eigenlijk al de hele tijd onze scores report.... die thor was alleen de GM die ze behandelde
Alle 5 dingen bij mij zijn gerapporteerd door Chiller.
Beetje kinderachtig maar ja.
Toen ik in het No Bullshitteam zat was er niks aan de hand en nu opeens gaat die alles aangeven.
Zal na mijn vakantie wel ff kijken of ik die 5 overnieuw kan doen.
Heb die videokaarten allemaal nog hier liggen
;-)
En No Bullshitteam is ook opeens nederlands. Lol
mensen, ik krijg er best wel een aantal mailtjes over de hele tijd...
hwbot - one of your team mate submissions has been approved (dan is hij goedgekeurd en blijft hij dus)
hwbot - one of your team mate submissions has been blocked (dan word hij dus verwijderd)
ik zal vanaf nu alleen nog het van scores laten weten die echt punten waard zijn (anders word ik gek )