Shop
Forums
Latest activity
Nieuwe berichten
Zoek forums
Wat is er nieuw
Nieuwe berichten
Laatste bijdragen
Nieuwe profiel berichten
Nieuwe berichten
Leden
Huidige bezoekers
Nieuwe profiel berichten
Zoek profiel berichten
Aanmelden
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Latest activity
Nieuwe berichten
Zoek forums
Menu
Aanmelden
Registreren
Installeer de app
Installeren
Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden!
Login
of
Registreer
en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Forums
HighFlow
HighFlow Computer Cooling Shop
HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals
Microsoft Edge
of
Google Chrome
te gebruiken.
Reageer op onderwerp
Bericht
<blockquote data-quote="Lindenberger" data-source="post: 298002" data-attributes="member: 1514"><p>Ik heb een uurtje of twee op de vernieuwde site gelaveerd en alvast een winkelwagentje klaarstaan. :icon_super: Het bevalt me zeer goed.</p><p></p><p>Bij het opslaan van de winkelwagen in pdf, lukt het downloaden ervan niet. "Mislukt, netwerkfout". Ook niet via de rechtermuisknopmenu, 'opslaan als'. Het printen (naar pdf) lukt dan weer wél.</p><p></p><p>Zag je vroeger niet aan de 'oranje blokjes' hoeveel (bv ventilatoren) er op stock waren? Nu weet je dit niet. En bij de afrekenfase, in het winkelwagentje, zou dat ook mogen geïndiceerd zijn; anders kan je soms voor verrassingen staan als je een snelle bestelling verwacht, maar er mankeert een enkele nippel of een fan...</p><p></p><p>Grtz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lindenberger, post: 298002, member: 1514"] Ik heb een uurtje of twee op de vernieuwde site gelaveerd en alvast een winkelwagentje klaarstaan. :icon_super: Het bevalt me zeer goed. Bij het opslaan van de winkelwagen in pdf, lukt het downloaden ervan niet. "Mislukt, netwerkfout". Ook niet via de rechtermuisknopmenu, 'opslaan als'. Het printen (naar pdf) lukt dan weer wél. Zag je vroeger niet aan de 'oranje blokjes' hoeveel (bv ventilatoren) er op stock waren? Nu weet je dit niet. En bij de afrekenfase, in het winkelwagentje, zou dat ook mogen geïndiceerd zijn; anders kan je soms voor verrassingen staan als je een snelle bestelling verwacht, maar er mankeert een enkele nippel of een fan... Grtz [/QUOTE]
Citaten invoegen...
Verificatie
Plaats reactie
Forums
HighFlow
HighFlow Computer Cooling Shop
HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier
Bovenaan