Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #141 St1nG zei: lijkt het dan niet een beter plan om gewoon met ze'n allen in het leegstande pand van freddy te gaan zitten zuipen :x Klik om te vergroten... Ik zeg, doen!
St1nG zei: lijkt het dan niet een beter plan om gewoon met ze'n allen in het leegstande pand van freddy te gaan zitten zuipen :x Klik om te vergroten... Ik zeg, doen!
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 14 oktober 2009 #142 Dat is natuurlijk ook een optie Gaan we doen wie de meeste EK 400 Reservoirs kan atten
Joren New member 14 oktober 2009 #143 Mini lan @ Freddy lege pandje lijkt me wel wat.. maarja als jullie iets anders gaan doen kan ik er wss niet bij zijn.. te jong he :eusa_shifty:
Mini lan @ Freddy lege pandje lijkt me wel wat.. maarja als jullie iets anders gaan doen kan ik er wss niet bij zijn.. te jong he :eusa_shifty:
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #145 Als we weten of Freddy's lege pandje ook echt leeg en beschikbaar is, zou er een nieuwe poll moeten komen
Als we weten of Freddy's lege pandje ook echt leeg en beschikbaar is, zou er een nieuwe poll moeten komen
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #147 Boeiuh, alcohol en een slaapzak. De rest is een zorg voor later.
Mobomonster Member 14 oktober 2009 #148 Source zei: Boeiuh, alcohol en een slaapzak. De rest is een zorg voor later. Klik om te vergroten... Mééh, dat overleef ik niet
Source zei: Boeiuh, alcohol en een slaapzak. De rest is een zorg voor later. Klik om te vergroten... Mééh, dat overleef ik niet
Freddy Administrator Forumleiding 14 oktober 2009 #149 Dat is wel een idee, maar eerst moet de nutsvoorziening er komen, want zonder stroom schiet het niet op
Dat is wel een idee, maar eerst moet de nutsvoorziening er komen, want zonder stroom schiet het niet op
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #150 Iedereen glow-in-the-dark sticks mee nemen --- Alleen, wat gaan we daar doen? + Als iedereen nou een voorraadje drank en een voedselpakket mee neemt. En een bloemetje voor onze gulle vrênd Freddy..
Iedereen glow-in-the-dark sticks mee nemen --- Alleen, wat gaan we daar doen? + Als iedereen nou een voorraadje drank en een voedselpakket mee neemt. En een bloemetje voor onze gulle vrênd Freddy..
Mobomonster Member 14 oktober 2009 #151 Ja, goed idee, daarna krijgen we allemaal een bloem bij onze bestellingen omdat Freddy om komt in de bloempjes
Ja, goed idee, daarna krijgen we allemaal een bloem bij onze bestellingen omdat Freddy om komt in de bloempjes
S St1nG niet zo lang aub. 14 oktober 2009 #152 hehe wat denk je van een flesje sterk voor fred, dan vind hij het snel allemaal weer gezellig hoor
Exeon Junior Member 14 oktober 2009 #154 Ohh yeah heb nog wel wat flessen staan.... Enne ik hoorde dat Source uitstekend in Karaoke is :icon_keel:
Ohh yeah heb nog wel wat flessen staan.... Enne ik hoorde dat Source uitstekend in Karaoke is :icon_keel:
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #155 Jup klopt, ik zing alleen duetten. O, biedt je jezelf aan? Dat is dat geregeld
S St1nG niet zo lang aub. 14 oktober 2009 #156 Source zei: Stroh gaat de goeie kant op Welke Freddy? 30, 60 of 80 Klik om te vergroten... dan word freddy's nieuwe pand gelijk goed ingewijd!
Source zei: Stroh gaat de goeie kant op Welke Freddy? 30, 60 of 80 Klik om te vergroten... dan word freddy's nieuwe pand gelijk goed ingewijd!
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #157 St1nG zei: dan word freddy's nieuwe pand gelijk goed ingewijd! Klik om te vergroten... Ik pak de Malibu alvast in, stroom of geen stroom
St1nG zei: dan word freddy's nieuwe pand gelijk goed ingewijd! Klik om te vergroten... Ik pak de Malibu alvast in, stroom of geen stroom
Exeon Junior Member 14 oktober 2009 #158 Source zei: Jup klopt, ik zing alleen duetten. O, biedt je jezelf aan? Dat is dat geregeld Klik om te vergroten... NATUURLIJK! :icon_eek: maar dan alleen na veeeeeels te veel drankjes genuttigd te hebben
Source zei: Jup klopt, ik zing alleen duetten. O, biedt je jezelf aan? Dat is dat geregeld Klik om te vergroten... NATUURLIJK! :icon_eek: maar dan alleen na veeeeeels te veel drankjes genuttigd te hebben
Source Mr. Grillmeister 14 oktober 2009 #159 Checklist: Alcohol + trechter + rietjes Voedsel Licht, camera, actie.