Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
je kan in Huizen ook karten en laser gamen, dat is voor 12 jaar en ouder, en de karts gaan rond de 80 geloof ik.. het is een redelijk grote baan ook.. moet je maar eens kijken op google;p tom coronel kartbaan huizen
Ik had gehoopt op nog meer mensen die mee gingen Maar met dit groepje kunnen we zeker fun hebben Binnen kort ff uitzoeken waar we kunnen paintballen en hoeveel het precies gaat kosten.
( als je balletjes per duizend inslaat en gaat turven ben je niet zo duur uit trouwens omdat ze dan gewoon overdozen kunnen pakken, dan kan je voor een hele middag spelen 40 euro kwijt zijn ongeveer )
( als je balletjes per duizend inslaat en gaat turven ben je niet zo duur uit trouwens omdat ze dan gewoon overdozen kunnen pakken, dan kan je voor een hele middag spelen 40 euro kwijt zijn ongeveer )
vergeet je niet dat je een hoop vocht en calorien verliest dan ook nog die middag dus moet je daarna ook weer een hoop speciaal calorierijk en heerlijk koud vocht toevoegen dat komt er ook nog bij
lol...buiten dat om inderdaad. Maar ik ging er eigenlijk niet uit dat iemand dat mee zou rekenen aangezien dat toch standaard uitgaven zijn zo minimaal 1 keer in de week
Nog geen datum geprikt. Want ik weet niet precies hoeveel man er mee gaan. Nog even geduld, kan zijn dat er meer mensen mee gaan. Zal van het weekend even de main post aanpassen (updaten). Daarna ga ik zoeken naar een mooi plekkie waar we met ze alle kunnen paintballen.