======= update 2 ======
Eventueel goedkopere variant (zonder bowlen en eten):
======= update =======
=================================
Zijn er mensen hier die het leuk vinden om te karten?
Ik ben zelf geen fanatiek kart rijder, maar eens in de jaar, of 2 jaar (of meer ) doe ik het weleens, en elke keer geniet ik er enooooorm van
Beetje technieken van race games in het echt doen, perfecte lijn vinden, bochtjes zo goed mogelijk te maken en zo hard mogelijk gaan... super leuk toch hahaha
Alleen jammer dat het best prijzig is... maar eens in de zoveel tijd moet kunnen
Als er genoeg animo is, kunnen we een datum prikken en met paar man samen gaan rijden.
En als men genoeg budget heeft (+/- 80-100 euro per persoon), zouden we zelfs een Toernooi kunnen doen bij Bleekemolens.
Dus inclusief trainings, kwalificatie, finale heats en bekers+prijsuitreiking!
Dat heb ik al een keer eerder mogen meemaken en is echt super leuk dagje weg.
Hier een filmpje van mij van afgelopen keer
Eventueel goedkopere variant (zonder bowlen en eten):
Lijkt me zeker wel leuk, alleen vind ik ~€120,- iets te duur voor 1 dag..
We kunnen ook het volgende nemen:
Is wat goedkoper en bowlen hoeft voor mij niet per se. Drank is ook niet echt nodig, je kan zelf ook drinken meenemen.
Precies naast de kartbaan heb je een hele mooie uitnodigende McDonald's waar we gezellig kunnen eten. (Lekker & Goedkoop)
======= update =======
1E ALL-IN & BOWLING (VANAF 5 PERSONEN)
• Ontvangst met drankje en bittergarnituur
• Uitleg karts, bochten- en rijtechniek
• 1 training, 3 races, 1 finale
• Prijsuitreiking met bekers en champagne
• 1 uur bowlen
• BBQ, Saté- of Javaansbuffet
• Dranken Hollandse bar
€ 110,- excl. 6% BTW p.p.
€ +/- 120 incl. BTW
Da vind ik een goede!
lekker nagenieten en bowlen na dat gerace!
=================================
Zijn er mensen hier die het leuk vinden om te karten?
Ik ben zelf geen fanatiek kart rijder, maar eens in de jaar, of 2 jaar (of meer ) doe ik het weleens, en elke keer geniet ik er enooooorm van
Beetje technieken van race games in het echt doen, perfecte lijn vinden, bochtjes zo goed mogelijk te maken en zo hard mogelijk gaan... super leuk toch hahaha
Alleen jammer dat het best prijzig is... maar eens in de zoveel tijd moet kunnen
Als er genoeg animo is, kunnen we een datum prikken en met paar man samen gaan rijden.
En als men genoeg budget heeft (+/- 80-100 euro per persoon), zouden we zelfs een Toernooi kunnen doen bij Bleekemolens.
Dus inclusief trainings, kwalificatie, finale heats en bekers+prijsuitreiking!
Dat heb ik al een keer eerder mogen meemaken en is echt super leuk dagje weg.
Hier een filmpje van mij van afgelopen keer
Laatst bewerkt: