Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om een langslepende discussie over prijzen en data te voorkomen en eeuwen wachten op twijfelende mensen, heb ik gewoon een datum geprikt over 3 weken en het bedrag op 120 euro gehouden.
Gewoon ja of nee, dan hebben we snel een groep die zeker kunnen gaan en kunnen we snel overgaan op actie (aanbetalen en reserveren) en zo de boel regelen
Ik heb een poll toegevoegd aan de topic, zodat je kan aangeven of je mee kan of niet
Tip: mocht het niet doorgaan, op elke eerste zondag koppelen ze in Delft alle banen aan elkaar, en bij Van der Ende is er op 5 december weer onbeperkt karten.
Is wat goedkoper en bowlen hoeft voor mij niet per se. Drank is ook niet echt nodig, je kan zelf ook drinken meenemen.
Precies naast de kartbaan heb je een hele mooie uitnodigende McDonald's waar we gezellig kunnen eten. (Lekker & Goedkoop)
Dat lijkt me ook wel tof
Maar deze topic houden we het nu even op karten, zodat we 1 ding geregeld krijgen, anders verwaterd het en komt er niks van terecht
Mijn broer gaat ook mee.
Dus dan zitten we al op 7 man!
Uiterlijk eind volgende week beslissen, dan aanbetalingen doen/reserveren en seal the deal