• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflow design case.

Dark-NighT

New member
Ik had een idee om een Highflow case te ontwerpen gebaseert op het highflow LOGO, het maken ervan zal denk ik nooit gebeuren tenzij ik spontaan de loterij win xD

Dit design is eigelijk bedoeld als een soort promotional case voor highflow, op lan parties en andere events.







Ik heb het programma Bryce 5 gebruik om dit eventjes snel in elkaar te zetten, helaas kun je met dit programma geen models buigen of twisten, wat handig zou zijn geweest om vast een paar slangen aan te leggen, de bedoeling van de 2 rads is dat de kromming in het logo gedaan zou kunnen worden via een slang, jammer, mischien dat ik een slang model zelf in elkaar kan zetten met een ander programma.

Het is ook nog compleet niet op schaal, maar het zou te doen moeten zijn met bijvoorbeeld 2 560 mm rads, en verder top of the line hardware. het idee was om de voeding + hard drives aan de achterkant te monteren, en de reservoirs naast het moederbord.

Laat me weten wat je er van vind :)

Cheers.
 
Genius. Als je voor die hoekige rode dingen van het logo nou RVS gebruikt en vierkant en de eindjes dichtlast kun je die gebruiken als tubing ;) Alleen nog wat fittingen op maken met een tap ofzo.

118424674b409c80b7ae8bba8f4b58be2023.gif

Die profieltjes bedoel ik

Maar misschien ishet wel leuk ipv op de plek van het scherm de voeding te monteren en de hardeschijven. Kabels kun je dan achterlangs laten lopen en de hardeschijven aan 1 kant monteren. Als de kabels maar strak recht lopen dan hoeft dat geen probleem te zijn. Of je moet de hardeschijven met de connectors door het backpanel laten lopen.

Soort van TT level11 idee.
 
Idee van HighFlow case is leuk :)

Het (eerste?) ontwerp gaat denk ik ook niet werken.

Verder ook in achterhoofd houden dat een promocase ook goed te vervoeren moet zijn, i.v.m. evenementen.
Zo'n open kast is lastig, daarbij is het ook veel afstoffen :)
 
Mja het was ook een idee die gister ineens ff er uit moest haha.

Het is niet echt een handig ontwerp en het programma bryce is eigelijk veels te gelimiteerd voor dit soort spul, maar goed mischien dat ik het idee verder op pak met bijvoorbeeld google sketchup, waarbij ik in ieder geval de maten wel correct kan houden.

Maar dan zou het idd nog behoorlijk groot zijn, ik dacht net dat je de rest van de case dicht zou kunnen maken met plexi panelen bijvoorbeeld.

Sommige van mijn ideeen lijken geweldig maar kunnen in de real world behoorlijk failen haha.
 
Ok Ok, ik doe het wel :p

MOrgen ga ik naar de gamma om vierkante profielen en shit.

Highspeed, jouw design komt in de buurt ;)

hfbase.png


profiel balkjes laat ik rood coaten, zwart plexi voor de zijkanten+boven & onderkant & achterkant.

Zichtkant word dan gewoon plexi, er komt een volwaardig MATX systeem in of een ZOTAC 9--- serie met pico psu.
 
Ok hehe, grappig design.

Wel vaag, ik heb een brainstorm midde in de nacht en nu word er mischien wel iets van gemaakt, dan wel niet hoe ik het precies in me hoofd had, maar tis als nog erg cool xD
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy The Party 13: HighFlow TrackMania compo Lan Party 1
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan