Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind het daarom ook erg jammer dat door sommige de regels niet wordt doorgenomen.
Gezien de enorm mooie prijzenpot is de moeite om de regels te lezen toch niet moeilijk?
Als er dan alsnog een foto wordt geupload die niet juist is, dan heb ik daar totaal geen medelijden mee, en dan hopelijk achteraf niet klagen.
Ik ben benieuwd wat HF ervan zal maken. Maar er moet rekening worden gehouden met de opdracht. Badge is het "hoofdonderwerp", Mijn 2 cent. Ik wens hen alvast veel plezier met het modereren van de foto's.
HighFlow Casebadge op de behuizing moet duidelijk zichtbaar zijn op foto en is het "focus point".
- HighFlow Casebadge mag overal geplakt worden, als het maar op/in de behuizing is.
- Alles mag om de foto leuker te maken, bijvoorbeeld knuffelbeertjes erbij etc., behalve
ornografische materiaal
:het toepassen van photoshop/andere fotobewerkingsprogramma's
Hier staat dus niet op dat het een PC moet zijn
Zolang het maar op of in een behuizing verwerkt is.
Dan is het probleem nog altijd de menselijke factor van de MOD's
Je kan de inzending van X-tripo ook valid vinden aangezien hij op een bijvoegsel staat van een phase change "behuizing".
Waar dan nog eens de casebagde als hoofdonderwerp vertoond is.
Valt het op dat ik Belg ben en de letter van de wet zo altijd probeer te verbuigen...
Tbh ben ik ook eerlijk en zeg ik dat het inderdaad niet hetgene is waar achter gevraagd is als je de regels duidelijk leest.
Kvind het wel de mooiste foto's van de hoop (enkel de opdracht is verkeerd begrepen)
ff nog een korte bijlage
HighFlow Casebadge op de behuizing moet duidelijk zichtbaar zijn op foto en is het "focus point"
De behuizing ... de = bepalend lidwoord terwijl er nergens vermeld staat of het nu een behuizing is van een fototoestel of pc of luidsprekers enz.....
/ stop crapmode
Ik wil niet zeiken over regels en hoe mensen ze opnemen daarvoor zijn er mod's (rechters)
En die van HF zijn bekwaam genoeg om juiste beslissingen te nemen.
Ik hoop dat deze contest nog lang mag bestaan zonder problemen het is namelijk zo leuk te wachten en wachten om dan te weten of je wint of niet
laten we nou nie gaan zeuren dat wel dat nie keuze hangt af wat der gekozen is
door freddy en juryleden
en daar moeten we het ook bij laten
anders is der oorlog in de tent van o das nie volgens de regels bla bla bla
das nie aan ons om daar over te beslissen
HighFlow Casebadge op de behuizing moet duidelijk zichtbaar zijn op foto en is het "focus point".
- HighFlow Casebadge mag overal geplakt worden, als het maar op/in de behuizing is.
Sja ik denk dat je inderdaad ook overdrijven namelijk ik heb namelijk mijn half af mod met alle koeling gedaan ( om aanraden van johnny ) maar technisch gezien zou dus mijn hele desk 3meter bij 2 Meter dus mijn case zijn.
Dat klopt, de moderators maken allemaal van te voren een foto.
Daarna maken wij een topic aan met een poll, waarna elke member van ons forum kunnen stemmen