Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb bij deze geprofiteerd om mijn foto's wat anders te focussen. Hopelijk sta je toe om een vierkant crop te plaatsen ipv de standaardafmetingen. Buiten dit is er niets aan veranderd.
Zie een paar hele mooie foto's voorbij komen.
Van sommige is het jammer dat de camera net wat tekort schiet, want de compositie is in dat geval heel mooi.
Tjah dat gebeurt nou eenmaal met een announcement op de shop, mocht een van de nieuwelingen iets winnen is dat ook weer gratis reclame voor highflow, wantja wie houd zichzelf nou stil als je iets gewonne heb, dan vertel je het ook aan je vrienden hoe en wat, en dat is altijd goed.
Vergeet niet dat Freddy de foto's mag gebruiken voor reclame doel einden.
Dan kan hij beter wat prijzen weggeven en er een gezellige boel van maken dan een dure fotoshoot op te zetten voor visueel materiaal.
Vergeet niet dat Freddy de foto's mag gebruiken voor reclame doel einden.
Dan kan hij beter wat prijzen weggeven en er een gezellige boel van maken dan een dure fotoshoot op te zetten voor visueel materiaal.
De deelnemende auteurs verklaren zich akkoord dat HighFlow alle ingezonden werken op de eigen website, in eigen publicaties (brochures, boek, flyers, affiches en dergelijke) en voor een tentoonstelling mag gebruiken, onbeperkt in tijd.
Leuk om de systemen allemaal te zien en de ideen ! , jammer genoeg is mijn pc nog niet helemaal af en had ook geen badge dus ik sla deze keer over !
Volgende keer beter .