Fuwa Fuwa New member 6 augustus 2010 #541 Ja kan wel, even aan hem vragen. Leen ik even zijn 1TB externe HDD, aangezien de mijne al 2 maanden vol is haha
Ja kan wel, even aan hem vragen. Leen ik even zijn 1TB externe HDD, aangezien de mijne al 2 maanden vol is haha
Freddy Administrator Forumleiding 7 augustus 2010 #542 hehe, dat lijkt me ook wel zo handig idd. Jouw DVD schijfjes zijn ook binnen gekomen, die neem ik morgen voor je mee.
hehe, dat lijkt me ook wel zo handig idd. Jouw DVD schijfjes zijn ook binnen gekomen, die neem ik morgen voor je mee.
P parcifal New member 7 augustus 2010 #544 Zojuist de paar fotos van me gsm naar pc gecopieerd ze zijn niet zo heel strak maar tis ook maar heel simpel 3.2 mp zonder zoom en flits Kenny @ Deep Sleep lol Laatst bewerkt: 7 augustus 2010
Zojuist de paar fotos van me gsm naar pc gecopieerd ze zijn niet zo heel strak maar tis ook maar heel simpel 3.2 mp zonder zoom en flits Kenny @ Deep Sleep lol
MASTERBLASTER Member 7 augustus 2010 #545 ok ik dacht dat ik toen in eindhoeven de enigste was die voor een beeldscherm inslaap kon vallen. .
Source Mr. Grillmeister 8 augustus 2010 #546 Huray, ik sta ook nog op de foto. @Parcifal, al iets gehoord over je stoel?
k.3nny Oldscool. 8 augustus 2010 #547 nog niks gevonden, best wel raar eigenlijk, kheb nog gekeken in omstreken.
Source Mr. Grillmeister 9 augustus 2010 #550 Foto's in willekeurige volgorde..:icon_arrow: Kenny als Shoarma-Grillmeister. Front panel made by Kenny =) En van mod op PC:
Foto's in willekeurige volgorde..:icon_arrow: Kenny als Shoarma-Grillmeister. Front panel made by Kenny =) En van mod op PC: