• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ CampZone

Nou Nils, ik denk niet dat er veel gegamed wordt daar.
sterker nog, ik denk (hoop) dat we alleen maar bij slecht weer echt gaan lamzakken voor de pc :p
Tenminste ik weet dat ik dat ga doen.
Dus voor de gezelligheid is er zeker ook genoeg reden om te komen.
Zeker dat je afmeld?

hm nee, voor gezelligheid is uiteraard een ding. Maar ik ga liever met vrienden op stap dan dat ik daar de hele dag zit te lamzakken zoals je zegt;)

ik weet zeker dat ik me afmeld!

weet je iets over colossus?

Okeej dan haal ik je eraf.
Dat zal in de volgende 'update' van de planning dan gepost worden.

Colos heb ik al tijden niet gezien op msn, noch hier, noch op HWI
Ik zou ook geen zinnig woord kunnen zeggen over of hij nog meegaat helaas.

Hij is gewoon elke dag online op alles hoor. ;)

Let ik dan niet op of hebt ie me geblocked?:p
Ik zie hem in eder geval niet posten ergens, maar heb dan ook niet echt gezocht

edit:// zie inderdaad dat ie 24 april nog hier is geweest, njah we zullen het wel zien dan eh :)
Hoop dattie gewoon meekomt

Laatst bewerkt:
*Epic off-topic comment*

@ Joren, Nils, K.3nny, Sanders etc. Guess who's back b*tches :031:

De afgelopen tijd in buitenland gezeten met f*cked internet, helft van de sites die ik wil bezoeken zijn daar standaard geblockt (inc HighFlow :snik). Maar ik ben weer terug :075:

En wat denk je, dat ik niet naar Campzone ga :042:, you're so wrong if you think that :042:

Nou Nils, ik denk niet dat er veel gegamed wordt daar.
sterker nog, ik denk (hoop) dat we alleen maar bij slecht weer echt gaan lamzakken voor de pc :p
Tenminste ik weet dat ik dat ga doen.
Dus voor de gezelligheid is er zeker ook genoeg reden om te komen.
Zeker dat je afmeld?
Ik twijfel al serieus om me PC thuis te laten. :eusa_doh:
Denk dat ik me laptop + G5 meeneem, kan ook aardig op gegamed worden, tevens niet alle rompslomp om die PC mee te nemen + alle toebehoren.

Als ik me PC/monitor/externe waterkoeling/toebehoren mee neem is me hele achterbank wss. al vol :|

ik moet dingen nog inplannen maar vrijwel zeker dat ik kom
alleen wanneer precies ....
Johnny rijd met me mee en moeten we dingen rond maken nog
ook komt een colega van mij naar campzone
ik heb em al geadviseerd om mee te doen met de HF groep
hij komt uit duitsland maar vlak aan de grens en kan aardig woordje nederlands
en is eigenlijk nederlander lol
hij komt vandaag of morgen nog op de chat binnenrollen hij is namelijk liever nederlander dan duitser :098:
effe bekijken of me tent nog in goede staat is na al die jaren anders in de auto slapen denk ik zo als die toegestaan is als "camper" zo groot is die ook bijna wel lol ..dusja licht aan de organisatie hoe ze dat zien

ik moet dingen nog inplannen maar vrijwel zeker dat ik kom
alleen wanneer precies ....
Johnny rijd met me mee en moeten we dingen rond maken nog
ook komt een colega van mij naar campzone
ik heb em al geadviseerd om mee te doen met de HF groep
hij komt uit duitsland maar vlak aan de grens en kan aardig woordje nederlands
en is eigenlijk nederlander lol
hij komt vandaag of morgen nog op de chat binnenrollen hij is namelijk liever nederlander dan duitser :098:
effe bekijken of me tent nog in goede staat is na al die jaren anders in de auto slapen denk ik zo als die toegestaan is als "camper" zo groot is die ook bijna wel lol ..dusja licht aan de organisatie hoe ze dat zien
Vet, hij is welkom hoor! Je auto als camper gebruiken mag niet, alle auto's moeten het terrein af na uitladen.

Het is me wel beetje onduidelijk allemaal, mischien toch mogelijk na aanvraag
als de auto op vaste plek blijft net als een caravan
het is natuurlijk niet erg gebruikelijk omdat in een gangbare auto gewoon niet overnacht kan worden maar bij mij dus wel mogelijk, zowiezo snap ik ook dat er niet teveel moet worden gereden op t terein maar lijkt me geen punt.
Hoe t nu zit met die parkeerplaats bij t terein ? onder toezicht een beetje ?
laat niet graag me auto achter ergens met allemaal spullen erin
mischien dat iemand dit weet hoe t bij vorige campzone`s was ?

bij de regelementen punt 1e:

Plaatsen van voertuigen op het bezoekersterrein
Het is onder slechts één voorwaarde toegestaan om een voertuig op het bezoekersterrein te parkeren: Het voertuig moet gebruikt worden en ingericht zijn voor draaiende computer apparatuur. Dit voertuig moet hier gedurende het hele bezoek blijven staan. Een auto die van het bezoekersterrein afrijdt, komt er niet meer op. Elke bezoeker dient bij aankomst melding te maken voor zijn/haar voertuig. De crew van CampZone zal dan een merkteken plaatsen op het voertuig.

Punt 9b;

# Materialen niet bedoeld voor kampeerdoeleinden zoals o.a. Portocabins/trailers/bussen/vrachtwagens e.d.
Voor de mensen die in materialen overnachten die niet standaard bedoeld zijn voor kampeerdoeleinden gelden de volgende regels. Vooraf dient schriftelijk per mail, toestemming te worden gevraagd aan de organisatie of het materiaal is toegestaan op het terrein. De organisatie mag weigeren zonder opgaaf van redenen. Je blijft ten aller tijde persoonlijk aansprakelijk voor ALLE schade die wordt veroorzaakt tijdens het plaatsen, staan en/of weghalen ervan. De organisatie bepaalt de plek waar je komt te staan. Rijplaten moeten verplicht gebruikt worden en moeten dus ook door de deelnemer worden meegenomen. De materialen kunnen alleen tussen 10:00 en 18:00 worden gebracht. Buiten deze tijden is het onmogelijk om met soort deze materialen binnen te komen.

Ik meen dat ik een paar pagina's terug het al had gezegd maar hierbij nogmaals, je mag een camper gebruiken onder voorwaarden (kortom zoals je zelf hebt kunnen lezen in de voorwaarden). Dit hangt volledig af van de crew van CampZone of ze het veilig achten (dit ook in overleg met brandweer etc).

Je moet er wel rekening mee houden dat je dan Full Event Moet omdat je de camper alleen mag gebruiken om 1x het terrein op te rijden en dan aan het eind van het event er weer af te rijden (wederom afhankelijk of dat je uberhaubt toestemming krijgt ervoor).

De parkeerplaats staat onder permanent toezicht zoals elk jaar d.m.v. CampZone crew en particuliere beveiliging. Parkeerplaats is ook verlicht dus ze zien alles wat er gebeurt.

Het CampZone terrein is zelf omheint en ook hier worden rondes gelopen door particuliere beveiliging en CampZone crew.

Het is dus aan te raden om zelf de organisatie te mailen of je toestemming krijgt cq voorwaarden.

lijkt me ook wat vreemd om dan verplicht een full event te doen :eusa_doh:
als dat zo is gaat dat ook niet door voor me colega die waarschijnlijk met een camper komt maar ook echt niet 11 dagen lang.
Maar dat de parkeerplaats in ieder geval onder toezicht is is al positief want wil echt niet hebben dat er mensen om me auto hangen die er niet te zoeken hebben.

Hmm, neem aan dat je gewoon 1x eraf en 1x erop mag rijden om te lossen.
Lijkt me niet dat je dan gelijk een full event moet.

afgelopen jaren altijd het geval geweest ;) (dit word mijn 7e CZ ;)). Ze willen namelijk niet dat er mensen met auto's/campers/sleurhutten over het terrein heen moeten de hele tijd (iets met veiligheid) maar contacteer de organisatie hierover die moeten er tenslotte over beslissen ;)

Ja maar 1x lossen en laden voor je spullen is toch niet de hele tijd over het terrein rijden :p

Staat ook in de voorwaarden dat je 1x het terrein op mag om te laden en 1x om te lossen.
Het is verboden om te laden/lossen voor boodscheppen, wat logisch is.

Maar ik ga toch echt niet 10x heen en weer lopen om al me apparatuur en spullen heen en weer te sjouwen, rij lekkker me autotje voor.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter HighFlow @ Campzone Ja of Nee? Lan Party 22
HighFlow HighFlow eventjes tussenuit van 15 juli tot en met 24 juli HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 1
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan