Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja dat had ik gezien, maar sommige vonden dat al slecht,, dus vergeleken deze, maar mij maakt het niet zoveel uit. als het maar zit, en neem gewoon kussentje mee..
ja dat had ik gezien, maar sommige vonden dat al slecht,, dus vergeleken deze, maar mij maakt het niet zoveel uit. als het maar zit, en neem gewoon kussentje mee..
Ja, algemene campings zijn ook lichtelijk bejaarde plaatsen.
Ik kan het weten heb 11 jaar lang op campings gestaan.
Hier wordt de hele nacht gefeest, gedronken, en gegamed
Source, ik heb het hele reglement doorgelezen (iets wat ik nooit zou doen, maarja je wilde het weten dus ik dacht. ik zoek wel even) maar ik kan nergens iets vinden dat je er niet op en af mag en of daar tijden aan zitten. alleen voor bezoekers zitten er tijden aan dat ze het terrein moeten verlaten, maar over zeg maar verblijvers hebben ze niks gemeld.
owja, neemt iemand nog een leuk speaker setje mee voor muziek??
Ik kan 4 speakers mee nemen, komt behoorlijk geluid uit (2 van B&W en andere 2 weet ik zo gauw niet).
Old-skool speakers heb ik het dan over, die dan op versterker en als het goed is moet die versterker via Toslink/Optical op me geluidskaart kunnen.
Of iemand moet een 'makkelijkere set' hebben. (Z5500 ofzo).
volgens mij heeft colossus een Z5500 setje,
maar ik weet niet of hij die makkelijk kan meenemen, want ik heb ook wel een aardig setje, maar daarvan lopen de kabel boven het plafond langs, dus die loshalen voor een weekje campzone zie ik niet zo zitte... koste me meer als 2 dage om alles strak weg te krijge
ik vind het goed hoor, ik hou wel van harde muziek, eigenlijk alles behalve die softie muziek als frans bouwer, nick en simon en die shit... zo hekel aan!! gewoon hardcore!!:066:
Uuhh gewoon speakers mee nemen van je pc en die gewoon aanzetten als je muziek wilt luisteren ? Ik heb een mooie 5.1 geluidsset die behoorlijk goeie muziek levert.
ja. iedereen neemt wel een speaker setje mee, maar om nouw allemaal eigen muziek te gaan draaien is ook geen pretje, want dan gaat er eentje harder omdat hij het niet goed hoort, dan hoort de andere hun muziek niet meer, die gaan weer harder, enz.. en dan luisteren we uit eindelijk allemaal naar de gene met de beste speakers.. dus ik dacht. laat iemand zowieso een goede set meenemen?
ja. iedereen neemt wel een speaker setje mee, maar om nouw allemaal eigen muziek te gaan draaien is ook geen pretje, want dan gaat er eentje harder omdat hij het niet goed hoort, dan hoort de andere hun muziek niet meer, die gaan weer harder, enz.. en dan luisteren we uit eindelijk allemaal naar de gene met de beste speakers.. dus ik dacht. laat iemand zowieso een goede set meenemen?
Nee 1 persoon neemt speakers mee de rest zet gewoon zijn headset op. We draaien muziek die iedereen leuk vind en niet zo tering hard. We moeten aan iedereen denken.
dan voldoet een goedkoop setje neme ik aan. gewoon voor de background!
nu joren niet gaat moet ik even kijken of ik wat maten met xbox kan optrommelen die kunnen dan mee
en even over je vraag,
volgens mij mag je gewoon op en af rijden, maar moet je iets van een kaartje meenemen dat je van hun krijg, of je uitgeprinte e-mail misschien?
ik weet het ook niet, want ik ben er ook nog nooit geweest. maar hoe moet je anders boodschappen doen, als je er niet op en af mag?:S
Er is parkeer gelegenheid vlak bij de ingang van campzone.
Bedoeling is om daar alle auto's te laten. Ga je boodschappen doen, dan doe je dat in tassen/karretjes die je zelf hebt meegenomen naar je auto. Het is verboden om continu met auto's over het veld heen en weer te crossen. Beetje veiligheid ed.
Je mag er WEL met je auto op als je aankomt/vertrekt. Er zal dan wel degelijk worden geïnspecteerd of je niet stiekem boodschappen vervoerd. De parkeerplaats is namelijk nog geen 200meter verderop. En je mag zelfs je auto voor de ingang uitladen, waar de beveiliging dan wel ff op je spulletjes let.
Ik zou zeggen; neem geen boxen mee. Je zit in een kleine tent en al wat zachte muziek hoor je. Als je muziek wil luisteren kan je dat buiten doen ofzo man!
Want " muziek waar iedereen van houd " is er altijd wel iemand die er niet van houd ! en begint het al snel irritant te worden.
Gewoon headsetje
Wel zo sociaal, zeker omdat je maar in een klein tentje zit.
Als je de headset gewoon om je nek hangt hoor je ook je muziek, maar heb je wel nog je oren open voor de mattiejs