Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb gisteren gevraagd wannneer we op vakantie gingen en als me moeder het goed heeft gezegd kan ik die midweek mee. dus schrijft me maar voor de mid-week in. alleen ik weet niet zeker of ik het haal met het geld maar dat laat ik op tijd weten
Op campzone gaat het als volgt:
Om 0:00 uur gaat het terrein open. Op dat moment staat er een rij van auto's te wachten om het veld op te gaan. Het werkt gewoon via het First come, First pick principe. Hoe eerder jij op het veld bent, hoe meer keus je hebt qua plekken.
Op campzone gaat het als volgt:
Om 0:00 uur gaat het terrein open. Op dat moment staat er een rij van auto's te wachten om het veld op te gaan. Het werkt gewoon via het First come, First pick principe. Hoe eerder jij op het veld bent, hoe meer keus je hebt qua plekken.
Wanneer moet alles duidelijk zijn? Ik wil mss nog wel een dagje /weekendje langs komen maar ik heb nog geen idee waneer en of ik het mag van mn portemonnee
Wanneer moet alles duidelijk zijn? Ik wil mss nog wel een dagje /weekendje langs komen maar ik heb nog geen idee waneer en of ik het mag van mn portemonnee
eigenlijk als je 1 dag wilt langskomen, moet dat weinig uitmaken denk ik.
want je kan vast wel gewoon nog een de deur kopen en voor 1 dag is dat 55 euro..
en een weekend is aan de deur : 105 euro.
maar het is wel stukke goedkoper om te reserveren
Added after 24 minutes:
jongens, ik heb net nog even zitten kijken.. maar die tafels zijn er wel goed uit ja, en dan voor die prijs. maar ik denk dat vele niet blij zullen zijn met de stoel.. hier is een plaatje van de stoel:
Betreft het komen & gaan op Campzone, je mag toch vrij naar binnen en buiten rijden, of?
Want op 02 augustus moet ik me ouders van en naar schiphol brengen, sinds ik hun auto gebruik (sinds die groter is dan me eigen ).
Neem aan dat ik dan gewoon weg kan en kan komen wanneer ik wil, of?
En jullie ontfermen je wel over mijn spul neem ik aan =)
en even over je vraag,
volgens mij mag je gewoon op en af rijden, maar moet je iets van een kaartje meenemen dat je van hun krijg, of je uitgeprinte e-mail misschien?
ik weet het ook niet, want ik ben er ook nog nooit geweest. maar hoe moet je anders boodschappen doen, als je er niet op en af mag?:S