• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ CampZone

Geweldig kenny, maar ik wilde het toch in iets meer overleg doen...
Zo lijkt t me handig om ook ff mee te laten tellen dat niet iedereen het hele event aanwezig is...
En plaatsen reserveren kan wat mij betreft zowieso pas als je bevestigd hebt dat je gaat komen (CampZone entree betaald) :D
Niet dat ik t niet waardeer hoor, maar t ontspoort nu een beetje :p

Hmm ja indd wel goed punt, eerst eens kijken WIE WAT en dan pas WAAR :033:

Dan moeten we gewoon even paar maandjes geduld hebben!

Zet mij maar neer als midweek.

Schilt trouwens belachelijk veel.

Een midweek is €115,-
Een weekend is €79,-
Hele evenement is €249,-

Midweek is in alle opzichten het goedkoopst :')

1fh7k3.png

Voor de duidelijkheid:
Volledig = volledig, duhh :p
tweede is het eerste weekend
daarna komt de midweek
en daarna het tweede weekend
Ten slotte losse dagen voor als iemand dat van plan is.

Ik weet niet zeker van iedereen wanneer hij wil komen, dus laat maar weten :)

@ beginpost mag je mij trouwens wel op zeker zetten,
heb me al ingeschreven @ Campzone site, moet alleen nog ff dokken :p

edit: Xtra je kan me bereiken at zandersk8er @ hotmail.com :)

Moet nog even kijken.
Je kan me op zeker zetten voor de midweek.
En op 'misschien' voor het weekend van 06/08-09/08.

Want om nou op me verjaardag weg te gaan is ook niet heel tof =D

Mama moet eens leren kalenderkijken :p maarja..
Ik kan dus niet, ik ben de gehele periode lekker aan het surfen enzo in spanje :D

Jammer maar helaas.. ik zie jullie wel @ energy lan fso XD:098:

De benoeming van Sanders brengt me op een idee. Dit delegeren bevalt me eerlijk gezegd wel :)

Bij deze een (voorlopige) crewlist.

• Chef de Mission a.k.a. Commisaris Toeten noch Blazen : Xtrafresh
  • Commisaris Indeling: Sanders
  • Commisaris Bussie & Ouwe Rot in't Vak: Colussus
  • Commisaris BBQ: nog niet benoemd
  • Commisaris Multimedia: nog niet benoemd
  • Commisaris Bier & Bull: nog niet benoemd

Sollicitaties kunnen in dit topic. Als je een eigen commisariaat bedenkt dat nodig is (of niet) kan dat ook gemeld worden, dan gooien we 'm ook in de lijst :D

Ben al blij dat ik iets kan doen.
Al die zaken als vlonders, tenten en shit kan ik allemaal niet aan komen dus kan ik helaas niet mee helpen :(

Komt eraan PlaSma
(update hem na een paar meer veranderingen dus geen nood:p )

omg ik zie nu net dit topic
in een paar dagen zoveel ingeschreven dat ik dit effe niet meer volgen kan
ik heb evt wel oog om te komen maar een dag of 2 ofzoiets is me genoeg
kan niet langer van huis waarschijnlijk doordat ik nog huisdieren heb
mischien 2x 2 dagen ofzo.. geen idee hoe ik dat moet aanpakken nog
hoeveel plaats is er ? ik kan nu nog echt niet alles plannen en gaan betalen wat pas over maanden is.
heb ergens een tent die vrij groot is maar ligt al jaren dus weet ook nog niet of die nog geschikt is anders moet ik een tent kopen en ook waar ik dan een tafeltje in kan zetten met pc ..
hoorde dat een auto niet mag op dat terein .. das al minder anders is me auto prima om in te overnachten / spullen kwijt te kunnen e.d..
moet me gedachte over laten gaan of ben ik dan al te laat om een stukje grond te bemachtigen ?

Over grond bemachtigen heb ik geen idee hoe dat precies gaat. Je bent iig nog ruim op tijd hoor :D

Het topic is pas twee dagen oud, het loopt alleen als een trein. Als we dalijk vet plaats tekort komen regelen we een grotere tent of een tweede tent. Er hoeven in ieder geval geen highflowers alleen in n tent te gaan zitten met de PC, tenzij je dat wil natuurlijk. Het is nog vroeg zat om dat soort dingen te regelen of aan te passen als t nodig is :D

Ok, we hebben een nieuwe benoeming!

All hail Commisaris Maglite! Plasma gaat zorg dragen voor de veiligheid. Hij is brandweerman, dus dat gaat helemaal goed komen. De naam is wat grappig, maar het is ook wel serieus belangrijk dat dit soort dingen in orde zijn, dus ik ben er erg blij mee!

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter HighFlow @ Campzone Ja of Nee? Lan Party 22
HighFlow HighFlow eventjes tussenuit van 15 juli tot en met 24 juli HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 1
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan