• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ CampZone

Ik ga er vanavond laat eens goed voor zitten om alles opnieuw leven in te blazen, sorry voor mijn afwezigheid in dit topic!

Ik had al een fieldadmin gemaild, maar geen respons gekregen. Ik zal binnenkort eens peilen waar we willen staan en het wat grondiger aanpakken.

ah mooi dat je er weer bent, ja dit verdient wel enig leven weer aangezien t nu niet al te lang meer duurt voor CZ..
Mailtjes worden idd door de crew niet beantwoord lijkt t , ik wacht nog steeds op replay van 2 weken terug .. hopeloos , dit vind ik erg matig van de org dat ze niet effe wat meer actie ondernemen op vriendelijke vragen :eusa_eh:, snap dat ze t best druk hebben maar toch..
Ik hou t hier in de gaten :023:

Heb toch eindelijk een antwoord van de campzone crew gekregen
dus tis bevestigd dat reserveren niet mogelijk is

==>
Op CampZone is het niet mogelijk om plaatsen vooraf te reserveren. Het veld
wordt ingedeeld volgens het aloude 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'
principe.

Als je bij je vrienden wilt staat en pas later arriveert moet je dus met hun
regelen dat ze jouw tentje opzetten of de ruimte claimen die je nodig hebt.
Over het algemeen is dat prima te regelen met de fieldadmin ter plaatse.

Groet,

Stefan Mennes
<==

Dan is t slim om te weten wie er komt en wanneer om voor elkaar een beetje plaats vrij te houden indien dat lukt

Heb toch eindelijk een antwoord van de campzone crew gekregen
dus tis bevestigd dat reserveren niet mogelijk is

==>
Op CampZone is het niet mogelijk om plaatsen vooraf te reserveren. Het veld
wordt ingedeeld volgens het aloude 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'
principe.

Als je bij je vrienden wilt staat en pas later arriveert moet je dus met hun
regelen dat ze jouw tentje opzetten of de ruimte claimen die je nodig hebt.
Over het algemeen is dat prima te regelen met de fieldadmin ter plaatse.

Groet,

Stefan Mennes
<==

Dan is t slim om te weten wie er komt en wanneer om voor elkaar een beetje plaats vrij te houden indien dat lukt

De tent die Xtra heeft gehuurd komt NIET bij de Campzone crew vandaan. Dit is op eigen initiatief gehuurd, en zal dus NIET op een vaste plek komen te staan. Een vaste plaats reserveren is dus ook geen optie.

Dat wist je dus al he ;)

Heb me inmiddels in geschreven bij Campzone
en heb userID gekregen
gewoon onder me eigen naam om t makkelijk te houden
vandaag ook maar de betaling doen voor de midweek

verder nog mensen ook al ingeschreven en betaald ?

*plaatsje in auto is nog steeds over met veeeeel laadruimte
bovendien ga ik halverwege de week even naar huis dus meerdere opties mogelijk.

Jahoor voor de tent is je plaats gereserveerd
de tent is in orde bevonden na een grondige check dus komt goed

Plaats voor de tent denk ik dan aan veld A
maar we kijken t nog wel aan wat de rest doet toch ?
ik ben voor t eerst daar dus heb niet echt een idee hoe t in de praktijk aan toe ging op de verschillende velden.

nou wat precies dan de activiteiten zijn en voor welke leeftijdscategorie ... kan t me nog lastig inschatten mischien bevalt me veld D ook best wel hoor maar ben geen 16 meer he -) is gewoon een feit dat ik niet alles zo meer volhou als vroeger

Haha nee true, true.
Wil zelf ook niet tussen de 16 jarige zitten.
Voor mij ook de eerste keer, weet ook niet wat er verwacht kan worden daar.
Echter las ik eerder in dit topic dat er wordt volleybal en dat soort dingen worden gedaan.
En als er momenten zijn dat je niet mee wilt doen maar lekker achter je PC of op je stoel wilt zitten kan dat toch ook hehe :)

Achja, jij hebt de tent, ik laat de keus dan ook aan jou over welk veld we gaan, zolang het niet het herrieveld is.

Veld A of veld D, allebei prima.
Als we niet veld D gaan is ook geen crisis, kan ook naar veld D lopen om mee te doen aan volleybal ;)

ahja we zien t wel het zal best divers zijn wat de mensen zich daar bezighoud en neem aan ook niet de enige 40 +er al is t gemiddelde denk ik meer rond 18 jaar.
Volleybal en dat soort bezigheden heeft me nooit geboeit wel bowlen maar dat word wat lastig op t gras lol
hebben nog wat tijd om te overdenken , en campzone is in de laatste week van me vakantie dus mooi de tijd voor de voorbereiding
moet nog best wel t een en ander aanschaffen van dingen die ik tekort zal komen , slaapzak, wat cheap borden bestek mokken.. ect en effe over denken of ik iets kan verzinnen als onderlegger voor onder t zeil in de tent om t wat aangenamer te maken
mischien via me werk wat ritsellen / lenen isolatiemateriaal .. piepschuimplaten ... als je een webcam hebt kunnen we nog een livecam verzorgen en in een 11 meter hoge mast hangen met een geschikt proggie

ideen te over :icon_super:

Ik heb even rondgekeken en ben dit tegengekomen:

Heren Outdoor Slaapmatten bij Plutosport.nl - De grootste online sportwinkel van Nederland

Die LA Trekking 2-layer van €9,95.

En een slaapzak:
Heren Outdoor Slaapzakken bij Plutosport.nl - De grootste online sportwinkel van Nederland

Easy Camp Cosmo ofzo.

Ben je niet al teveel geld kwijt.
Ik ga bovenstaande bestellen, moet ik voor jou gelijk meebestellen of ga je ergens anders iets halen?

Niet verkeerd ziet er goed uit voor weinig
als je wilt meebestellen Easy Camp Cosmos Plus Sleeping Bag in t zwart heel graag lijkt me goed genoeg voor wat simpel camperen
een slaapmatje heb ik nog liggen die nog bruikbaar is
dus dat kan nog wel effe een keer mee

Ok, dan bestel ik een Easy Camp Cosmos Plus mee voor jou.
Denk dat ik ga voor de "L.A. Trekking Sleeping Bag Stockholm".
Met die lucht-dingen onderop, misschien wel lekker in de zomer, wat ventilatie :'D
Nog iets anders op de site gezien, anders bestel ik het.

Ok, dan bestel ik een Easy Camp Cosmos Plus mee voor jou.
Denk dat ik ga voor de "L.A. Trekking Sleeping Bag Stockholm".
Met die lucht-dingen onderop, misschien wel lekker in de zomer, wat ventilatie :'D
Nog iets anders op de site gezien, anders bestel ik het.

de isolatiewaarde zit wel verschil in, de cosmos -13C en de Stockholm -5C
weet niet of dat in de praktijk nog merkbaar is lol maargoed mischien toch voor mij wel handig omdat ik in de toekomst wel weer es naar scandinavie wil

is prima zo als je dit wilt bestellen komt t helemaal goed
ik ga zowiezo nog naar een campingzaak voor wat resterende spullen wat ik beter kan bekijken live , zijn vast nog wel handige dingen waar ik niet aan gedacht heb dus ga gewoon wat rondneuzen , pannetje gaspitje , gasvulling, spuitbus voor de tent tegen lekkage..
tis me alleen nog een raadsel waar t deksel van me elektrische koelbox is gebleven :hmm als ik em vind kan die ook mooi mee

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter HighFlow @ Campzone Ja of Nee? Lan Party 22
HighFlow HighFlow Black Friday 2024 is gestart HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow eventjes tussenuit van 15 juli tot en met 24 juli HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 1
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan