He Parcival. Ik denk dat het jou eerste campzone word, dus ik zal even wat dingen verduidelijken.
De tent die Xtra heeft gehuurd komt NIET bij de Campzone crew vandaan. Dit is op eigen initiatief gehuurd, en zal dus NIET op een vaste plek komen te staan. Een vaste plaats reserveren is dus ook geen optie.
Wat gewoon gebruikelijk is op campzone, is dat als je daar aankomt, en je hebt geen plek gereserveerd, dat je gewoon een plek neemt. Zoals je kan zien op de plattegrond zijn alleen de buitenranden van de velden vergeven.
Alles waar nog geen tentje staat is gewoon open veld. Wat jullie dus moeten doen is verzamelen op het parkeerterrein en dan gezamenlijk het veld op rijden. Of, als jullie niet allemaal op dag 1 komen, gewoon netjes aan andere mensen vragen of ze een stuk van de grote tent af willen gaan staan, omdat er nog 1 komt te staan. Een plek vastleggen kan niet.
Daar het een zelf gehuurde tent is, is het logisch dat er alleen
Highflow leden inkomen. En geen buitenstaanders. Of er moeten in de toekomst nog andere dingen worden bepaald door de huurder (Xtra).
Over de velden:
Veld A. Super veld, vrij rustig, leuke field admins.
Veld B. Heel aardig, grenst echter aan veld C --> Herrie veld. Ook stonden hier de afgelopen jaren de pispalen.
Veld C. Het Herrie veld, sommige noemen het gezellig, sommige noemen het verbroederend, ik noem het beestje gewoon bij de naam, Herrie veld doet zijn eer ieder jaar weer aan!
Veld D. Het Wally-Lan veld. Het veld waar meer buiten de tent word gedaan als erin. Het vollyballen is ieder jaar weer een belevenis.
Veld E. Uh... afgelegen. De n3rd$ onder ons zullen zich daar heel erg thuis voelen.
Veld F. Tweakers@Campzone. Ieder jaar weer erg leuk, maar klein veldje.
Voor meer vragen, stel ze gerust!
ps. Ik zal weer op veld A te vinden zijn. Plekkie 41 wel te verstaan