• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow @ CampZone

Ze doen het al jaren zo, als je er geen regels voor maakt rijden er constant auto's over het terrein en dat is iets dat ze niet willen hebben, en de meeste bezoekers ook niet omdat als CZ eenmaal loopt het zo vol staat dat het eigenlijk gevaarlijk is om met auto's rond te rijden (daarom mag je ook geen fietsen, brommers, steps etc gebruiken op het terrein)

Kortom nee heb je, ja kan je krijgen maar dat moet je dan wel melden bij de org :icon_fU: die beslissen tenslotte, maar na 6 eerdere jaren waarvan 2 jaar Field Admin en 1 jaar CampZone crew ken ik de klappen van de zweep ondertussen

das niet fijn om te horen sanders , hoop dat t goedkomt weer met wat meevallers.. anders maken we actie help sanders de zomer door
ik moet ook van de week es definitief inplannen wanneer ik kom en de betaling doen , niks meer van me duitse collega gehoord , heeft problemen met zn internet maar hij zei al wel laatst dat t krap word om te komen ivm zijn tour naar finland nog dus ik ga er maar niet vanuit dat hij nog komt.
binnenkort me tent es checken op compleetheid en of t nog deugd, de oudjes es vragen of ik hun tuin effe kan gebruiken om dat hele gevaarte es uit te hangen aan een lijn
:120:

Ja betreft de tent, wat gaan we daar mee doen?
Heb nou wel Campzone betaald maar nog geen tent en dergelijke..

Is er al meer bekend wat we gaan doen, wat we gaan huren, de kosten, etc?

Ben nog niet but hoor :p
Maar as je rekent op zown 700 euro in totaal voor kaartje, vervoer, alcohol ed blijft er niks over
Heb liever 6 weken chille vakantie dat ik nog eens een biertje e zwemkaartje kn betalen.

Blijf wel hewoon de planning verzorgen voor jullie hoor :)

Ok, nou is het mooi geweest met de fail! Sanders, niet van die onzin verkopen, jij gaat er gewoon bij zijn natuurlijk. Neem maar een krantenwijk ofzo :098:

Wat betreft te tent, lees gewoon ff de eerste post. :076:
Ik heb een tent van 5x10m gereserveerd, daar kan iedereen met zijn setup plaatsnemen, tot een max van 16 man, maar met 12 zitten we comfortabeler.
De tent kost 100 euro, en je deelt gewoon in de kosten. We huren tafels van de org (als die er nog zijn, zal zo ff gaan checken). Ook daarvoor delen we de kosten. Alles bij mekaar zal je zo'n 20 euro kwijt zijn voor je plekkie in de tent. Als je maar een gedeeltej komt en iemand neemt je plek over kan je dat bedrag nog delen ook.

Je moet dan nog wel een eigen slaaptentje meenemen natuurlijk.

Ben nog niet but hoor :p
Maar as je rekent op zown 700 euro in totaal voor kaartje, vervoer, alcohol ed blijft er niks over
Heb liever 6 weken chille vakantie dat ik nog eens een biertje e zwemkaartje kn betalen.

Blijf wel hewoon de planning verzorgen voor jullie hoor :)

700,- euro, ben ik nu de enige die dit absurd vind ofwat? Een weekendje gamen met je maten ala, maar 700 euro?!
Man daar koop je een pracht systeem voor, of een 5970 :p.

Ik ga niet meer dan €100,- uitgeven :') (excl. ticket/tent)
€700,- ... WTF.

Wat betreft te tent, lees gewoon ff de eerste post. :076:
Ja de OP is ook lekker up2date, helft van de mensen die niet gaat staat er nog in en mensen die wel gaan staan er niet in.

dat kost het ook helemaal niet man!
reken maar even na
MAX 279 euro entree
20 euro voor de tent en waarschijnlijk zit je stoel daarbij

dan ben je voor 300 euro het hele event aanwezig

als je voor 400(!!!) euro aan eten en drank op weet te maken in 11 dagen, mag je je zelf echt een HELE knappe pik vinden

je kan beter denken aan een euro of 450-500 TOPS! en dan doe je al gek hoor!
worden de boodschappen gewoon bij de C1000 enzo gedaan, dan ben je, in mijn 3 jarige ervaring, nu voor ongeveer 80euro pp klaar met eten en drinken, FULL event. ok, wij zuipen niet de hele dag bier, maar de jagermeister en andere drankjes liepen wel behoorlijk!

Jongens, 280 voor het kaartje, 80 euro voor huur bus, terug wederom. Exc de diesel.
Dan zit ik al op 480.
Reken maar dat ik voor 200 euro op kan etem/zuipen in 11dagen.
Deel ook graag wat uit e.d.
Ik weet niet wat julie voor een hollanders zijn maar als ik op vakantie ga wil ik graag niet op een paar euro hoeven te letten

Rustig Rustig mannen, even dat testosteron minderen :p.
Als ik op vakantie ga let ik ook niet op de centen hoor, maar mijn vakantie's zijn niet die op een camping, misschien dat dat het verschil is.. :p

Ja, als je twee keer een bus huurt ben je idd zomaar 160 euro verder.
Maar we zitten z'o ver van tevoren, is er niemand die een busje kan "regelen"? Waar moet je uberhaupt vandaan komen?

200 eten/zuipen kan idd best in 11 dagen, maar zoals al eerder gezegd kan je daar enorm op besparen door gewoon in te kopen bij de supermarkt ipv de pizzeria de hele tijd.
Kom jij élke dag aan de 20 euro als bier 50ct per flesje is, cola 1 euro voor een hele fles, energy drink 30ct, en meedoen aan de BBQ 3 euro? 's Ochtends lekker pannekoeken bakken, beetje fruit en een zak Chocotoffs, en dan zit ik me voor een tientje per dag fink vol te vreten en te zuipen. Ben ik thuis ook kwijt hoor!

Ik ben er ook niet van om op de centen te gaan zitten op vakantie, maar ik vind nu dat je een beetje doorslaat naar het tegenovergestelde.

Maargoed, alles bij mekaar is het toch wel aardig wat geld ja. Daarom was ik er ook zo vroeg bij om het te melden :)

Betreft het eten trouwens:
Ik neem 2 BBQ's mee, een Weber 57cm en een Weber Travel, echter, als we met meer mensen gaan eten dan dat er op kan, is het misschien handig als nog iemand een BBQ mee neemt, als dat al niet het geval was.

Sinds het me toch wel leuk lijkt om met zijn alle te eten ipv. dat een deel eet en een paar moeten wachten.
Of was het nooit de planning om gezamelijk te BBQ'en? :D

Even als side note, ik heb ook deze dingen aangeschaft, die ik, bij interesse, kan
meenemen:

l_6434_ws_pr_001.jpg

Weber Style Groentebasket/wok:
Groente wokken, salades maken etc.

l_6435_ws_pr_001.jpg

Weber Style Grillplaat:
Voor het grillen van vlees, groente, delicate vis, zelfs fruit (Abrikozen :D).
Kan zelfs een zak aardappels/patat uit de vriezer erop gooien :D

getimage.aspx

Weber Pizzasteen rond:
Voor pizza's (ofcourse xD), zelfmaak of uit diepvries.
Of voor brood, cake, etc.

-----------------------------------

Sinds die dingen best prijzig zijn wil ik het thuislaten als van te voren al bekend is dat het niet gebruikt gaat worden, dus bij deze.

Hoeveel mensen komen en nu van HF ? komt de tent vol en word t een 2e tent ?
is t ook mogelijk om met zn alle met onze tentjes / caravans ect bij elkaar te staan als iedereen t aangeeft bij de leiding ?
weet niet of er al een specifieke plaats bekend is ? dan kan ik zorgen voor me reservering en betaling zou graag met me tent wel bij de andere willen aangezien de velden erg groot zijn.
zit nog te twijfellen tussen een weekend of een midweek , een midweek is wat langer maar in verhouding goedkoper , en dan tussedoor op woensdag bv even naar huis te gaan voor de katten e.d. weet niet of dat te realiseren is ? dat me tent blijft staan en ik een halve dag weg ben ? als er wat mensen zijn uit de groep die dan een oogje in t zijl willen / kunnen houden voor de tent en spullen ?
daarom lijk me wel handig om met zn alle bij elkaar te staan om te kunnen waken over elkaars spullen.
Weet niet of er mensen zijn die nog plaats zoeken in tent ? mijn tent kan met 2 a 3 man zeker goed voor slapen als dat voor andere weer een tentje scheelt ..
Johnny kom je ook nog naar CZ ? kan je ophalen en weer thuisbrengen geen probleem en je kan ook in de tent als je wil .. laat t weten
ik neem aan dat me tent nog in orde is maar ga t spoedig uitzoeken zo nodig met wat nieuwe haringen en touwtjes ...

voorkeur heb ik dus voor de midweek indien er optie is om tussendoor 1 keer een halve dag weg te zijn

:icon_wink::icon_wink:

Added after 34 minutes:

Beginpost mag wel eens geupdate worden Xtra :p
Mensen die betaald hebben mogen ook een plaatsje uitzoeken.
Voor zover ik weet zijn dan Stijn en Kenneth en Colos (die hier eigenlijk niet meer komt).
Ik ga overigens zeker mee, betaal komende maand.

Laatste indeling die ik heb:
2yz0tjc.png

Plan me maar vast in voor de midweek 2/8 - 6/8
ik neem aan dat t goed komt heb al wel vast gevraagd aan de leiding van cz
of ik een halve dag effe naar huis kan en met tent kan laten staan.
plus of me tent bij rest van de groep kan staan das wel zo handig en voorwaarde eigenlijk op zo groot terein.
als ik positieve reactie heb van CZ dan regel ik spm de betaling
en natuurlijk betaal ik mee voor de "grote" tent die geregeld is vanzelfsprekend.

Laatst bewerkt:
ja lijkt me ook wel, maar moet wel bekend zijn dan natuurlijk bij de leiding ofzo dat je er effe lange tijd niet bent lijkt me verstandig
en om wat spullen te laten staan als iedereen van de groep een beetje bij elkaar kan staan en weet van elkaar wie wat voor spul heeft dan moet dat toch mooi kunnen zonder dat spullen gaan zoekraken , denk aan haspels
tafels / stoelen ... mischien handig idee om wat spullen te gaan merken
met HF en je naam , er mag geen reclame gemaakt worden maar wat schappelijke kenmerken op de tent en spullen zou wel handig zijn mischien.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wouter HighFlow @ Campzone Ja of Nee? Lan Party 22
HighFlow HighFlow Black Friday 2024 is gestart HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow eventjes tussenuit van 15 juli tot en met 24 juli HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 1
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan