Joren
New member
Exclusief hier op highflow, de "buildlog" van deze Tomos.
En NEE, het word geen gepimpte, Highflow bestickerde Tomos, helaas.
Net voor de jaarwisseling deed Peter (L3p) mij een aangenaam aanbod; een gratis Tomos op te komen halen.
De deal was snel gemaakt natuurlijk..
Vandaag met papa in de auto gestapt en anderhalf uur naar het mooie Urk gereden. Binnen 5 minuten stond de Tomos op de kar, de overige 1 uur en 25 minuten lekker zitten kletsen, koffie drinken en Peter's Desks (en rommel!) bewonderen.
Gewoon super dus!
Maar.. Dit topic gaat over de Tomos, en zoals we dat highflow-style doen:
Specs:
Tomos Quadro +-1998
Blauw Snor kenteken
50cc standaard
standaard uitlaat
Alles standaard eigenlijk xD
Buddyzitje en buddy voetstepjes
Veel roest.
To Do:
Nieuw zuiger, naaldlager en remkabel bestellen.
Poetsen, stickers eraf krabben, dingetjes schuren en spuiten aka the usual shit.
Ik merkte dat de kickstart vast zat, dus het eerste wat je dan doet is de cilinder eraf trekken.
Gigantisch vastgeroest. Oorzaak: Water in de tank die via de carburateur de cilinder is binnengekomen. Gelukkig nog een extra cilinder hier liggen en bestel wel een nieuwe zuigertje.
Even de linkerkant gepoetst en ontdaan van de resten stickers
Hier moeten de stickers nog af
Blokje uit elkaar.
I'll keep u guys posted!
En NEE, het word geen gepimpte, Highflow bestickerde Tomos, helaas.
Net voor de jaarwisseling deed Peter (L3p) mij een aangenaam aanbod; een gratis Tomos op te komen halen.
De deal was snel gemaakt natuurlijk..
Vandaag met papa in de auto gestapt en anderhalf uur naar het mooie Urk gereden. Binnen 5 minuten stond de Tomos op de kar, de overige 1 uur en 25 minuten lekker zitten kletsen, koffie drinken en Peter's Desks (en rommel!) bewonderen.
Gewoon super dus!
Maar.. Dit topic gaat over de Tomos, en zoals we dat highflow-style doen:
Specs:
Tomos Quadro +-1998
Blauw Snor kenteken
50cc standaard
standaard uitlaat
Alles standaard eigenlijk xD
Buddyzitje en buddy voetstepjes
Veel roest.
To Do:
Nieuw zuiger, naaldlager en remkabel bestellen.
Poetsen, stickers eraf krabben, dingetjes schuren en spuiten aka the usual shit.

Ik merkte dat de kickstart vast zat, dus het eerste wat je dan doet is de cilinder eraf trekken.

Gigantisch vastgeroest. Oorzaak: Water in de tank die via de carburateur de cilinder is binnengekomen. Gelukkig nog een extra cilinder hier liggen en bestel wel een nieuwe zuigertje.

Even de linkerkant gepoetst en ontdaan van de resten stickers

Hier moeten de stickers nog af

Blokje uit elkaar.
I'll keep u guys posted!
Laatst bewerkt: