Fryslanboy Jacco 22 februari 2011 #81 ja, klopt, maar ze is al een beetje anti gaming, en een laptop heb ik niet Moet het doen met m'n eigen PC'tje Wat ook niet verkeerd is
ja, klopt, maar ze is al een beetje anti gaming, en een laptop heb ik niet Moet het doen met m'n eigen PC'tje Wat ook niet verkeerd is
Fryslanboy Jacco 22 februari 2011 #83 haha, heb d'r al anderhalve week niet gezien xD, ivm stage en dergelijke Dus wordt wel weer es tijd
V vincent Gouden member 22 februari 2011 #86 Beste makkinakkies, Ik moet deze dagen passen, het lukt me niet met mijn huidige systeem te spelen. Binnenkort hoop ik weer mee te kunnen spelen. Mvg, Vincent.
Beste makkinakkies, Ik moet deze dagen passen, het lukt me niet met mijn huidige systeem te spelen. Binnenkort hoop ik weer mee te kunnen spelen. Mvg, Vincent.
soppy Topic polluter 22 februari 2011 #87 aangezien vanavond eigenlijk niemand is komen opdagen zullen we dan donderdag avond afspreken rond 21.00uur? @ HF BO server
aangezien vanavond eigenlijk niemand is komen opdagen zullen we dan donderdag avond afspreken rond 21.00uur? @ HF BO server
olympus zander 22 februari 2011 #88 ik en sanders hebben vanavond een redelijk tijdje zitten spelen, hele tijd pre-match omdat niemand op kwam dagen.
ik en sanders hebben vanavond een redelijk tijdje zitten spelen, hele tijd pre-match omdat niemand op kwam dagen.
soppy Topic polluter 22 februari 2011 #89 olympus zei: ik en sanders hebben vanavond een redelijk tijdje zitten spelen, hele tijd pre-match omdat niemand op kwam dagen. Klik om te vergroten... Ik wou er ook zijn maar had wat koeling problemen ben je er as. donderdag wel bij?
olympus zei: ik en sanders hebben vanavond een redelijk tijdje zitten spelen, hele tijd pre-match omdat niemand op kwam dagen. Klik om te vergroten... Ik wou er ook zijn maar had wat koeling problemen ben je er as. donderdag wel bij?
olympus zander 22 februari 2011 #90 denk het wel, ligt er een beetje aan hoelaat ik donderdag avond terug ben
T tony montana New member 20 maart 2011 #92 ben opzoek naar black ops clan kan er mij iemand helpen met het zoeken van een black ops clan zelf ben ik hier nieuw en dus opzoek naar ops clan kan er mij iemand toevoegen om wat meer uitleg messenger adres is aerts-pieter@hotmail.com
ben opzoek naar black ops clan kan er mij iemand helpen met het zoeken van een black ops clan zelf ben ik hier nieuw en dus opzoek naar ops clan kan er mij iemand toevoegen om wat meer uitleg messenger adres is aerts-pieter@hotmail.com
mixedup HighFlow Review Master 21 maart 2011 #93 totalymixedup1984 is me black ops naam en totalymixedup voor andere steam games ;-)
D Diablo Gamer H2O wanabe 22 maart 2011 #94 bij deze meld ik me aan voor de HF clan Ik ben meer een casual player maar goed Steam: micwie1 Ingame name: Diablo Gamer [NL] PS de forum url op de steamgroup staat nog op Fora: www.highflow.nl/forum ipv http://forum.highflow.nl/
bij deze meld ik me aan voor de HF clan Ik ben meer een casual player maar goed Steam: micwie1 Ingame name: Diablo Gamer [NL] PS de forum url op de steamgroup staat nog op Fora: www.highflow.nl/forum ipv http://forum.highflow.nl/
Xelation Off-topic Extraordinaire 22 maart 2011 #95 Welkom, ik zal het aanpassen. In een raam tussen 19:30 en 23:00 wordt er dagelijkt gespeeld. Voeg me maar toe op Steam. Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
Welkom, ik zal het aanpassen. In een raam tussen 19:30 en 23:00 wordt er dagelijkt gespeeld. Voeg me maar toe op Steam. Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
olympus zander 22 maart 2011 #96 freddy, zou je mijn naam willen veranderen naar: [X-NL] Taronyu ben helemaal van naam gewisseld
Xelation Off-topic Extraordinaire 22 maart 2011 #97 Alleen Taronyu bedoel je dan? Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
olympus zander 22 maart 2011 #98 de [X-NL] is clan tag van mij en vrienden. deze heb ik voor mw2 in mijn steam naam staan dus speel ik er met bo ook me
de [X-NL] is clan tag van mij en vrienden. deze heb ik voor mw2 in mijn steam naam staan dus speel ik er met bo ook me
Xelation Off-topic Extraordinaire 22 maart 2011 #99 Oke, dus olympus veranderen naar Taronyu. Oh sorry je bedoelt de eerst post haha
olympus zander 22 maart 2011 #100 haha snapte al niet dat jij hem niet snapte. *denk ik * ben eerlijk gezegd niet vaak te vinden op bo omdat hij mij gewoon zwaar tegen valt. als ik speel speel ik zeker op de Hf server
haha snapte al niet dat jij hem niet snapte. *denk ik * ben eerlijk gezegd niet vaak te vinden op bo omdat hij mij gewoon zwaar tegen valt. als ik speel speel ik zeker op de Hf server