Oke, kan ik me wel iets bij voorstellen.
Maar .... is de ruimte dan op bepaalde stukken breder of korter?
Is de ruimte op dat punt dan ook sterker of juist zwakker?
En kan het ook "afbreken"? En zo ja, als het afbreekt, heb je dan 2 ruimtes?
Of zet het alleen maar gelijkmatig uit? Zo ja, is het heelal dan symmetrisch?
En kan door the big bang ook een andere planeet tegen de onze geslingerd worden?
Of is het dan door de wrijving in de dampkring al verbrand?
Volgens mij breidt het zich ovaal uit, maar daar ben ik niet meer zeker van.
Het heelal is overal even sterk, maar het verschilt welke materie er wordt gevormd.
Ten eerste zullen simpele gassen zoals waterstof en Helium gevormd worden, naarmate de 'creatie' verder uit breid treden er andere processen op die ook zwaardere elementen zoals ijzer (Fe) en koolstof (C) creëeren.
En door de uitbreiding van het heelal worden geen planeten tegen elkaar een geslingerd.
Maar dat gebeurt wel door een ander fenomeen: zwarte gaten
Jaaa, ze bestaan niet alleen in films en goedkope series!
Een zwart gat zit in elk midden van elk melkwegstelsel
Deze zwarte gaten hebben zo'n imense zwaartekracht dat zelfs het licht hierin opgezogen wordt (hence the name: black hole).
Hier zie je ook de rotatie die een melkwegstelsel heeft, met in het midden de grote concentratie licht dat naar binnen gezogen wordt.
Alles in dit stelsel wordt langzaam aan naar binnen toe gezogen.
Uiteindelijk zal ook de aarde hierin verzwolgen worden, maar dat is nog niet eens in miljarden jaren uit te drukken zolang duurt dat nog.
Hoe meer je naar het centrum van dit gevaarte komt hoe sneller de rotatie wordt.
Trouwens, sub-relatief:
Die zooi die ze zeggen in Area 51 te hebben gevonden, iemand daar meer berichten over
Of ook allemaal Hoax, want als er iets gevonden zou zijn, bevestigd dat natuurlijk het bestaand van buitenaards leven
Of gewoon een bullshit verhaal om mensen op afstand te
mogen houden en leuke experimenten uitvoeren daar.
Dat verhaal vertrouw ik oor geen cent, gewoon omdat het van de Amerikaanse regering komt
Ik ben er echter wel van overtuigd dat er ergens leven aanwezig is, het is gewoonweg niet mogelijk dat er in de ontelbare hoeveelheden zonnestelsels geen enkele planeet is die leefbare omstandigheden vertoont zoals op onze aarde.
Hoe geevolueerd deze levensvormen zijn wil ik niet over speculeren, maar dat ze er zijn ben ik van overtuigd