Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Moet ik ook nog eens voor elkaar zien te krijgen, ben niet zo goed in LAN-netwerken... Ach, mn laptop aansluiten op de printer is toch 5 seconden werk, en mn zusje moet maar zien wat ze doet, hehe.Wel handig opzich dat ouders niks van computers weten. Elke keer dat je weer wat mag maken, creëer je krediet bij ze zodat ze niet al te moeilijk doen als jij een keer iets wilt. Dat is in ieder geval bij mij het geval. Zo deed m'n moeder niet moeilijk toen ik vroeg of ze me naar NODlan bij Deventer wou brengen. Ik woon vlak bij Den Haag
Moet ik ook nog eens voor elkaar zien te krijgen, ben niet zo goed in LAN-netwerken... Ach, mn laptop aansluiten op de printer is toch 5 seconden werk, en mn zusje moet maar zien wat ze doet, hehe.
Wel handig opzich dat ouders niks van computers weten. Elke keer dat je weer wat mag maken, creëer je krediet bij ze zodat ze niet al te moeilijk doen als jij een keer iets wilt. Dat is in ieder geval bij mij het geval. Zo deed m'n moeder niet moeilijk toen ik vroeg of ze me naar NODlan bij Deventer wou brengen. Ik woon vlak bij Den Haag