Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
1 de imac van me stiefvader heeft dus een ingebouwde webcam deze is dus met ductape afgeplakt voor als er iemand zen pc hacked en hem ziet ! Ikke dus wat haal je achter die pc uit dan hij wil dat gewoon niet hebben.2 broertje mag niet met de stekker op het netwerk van me ouders voor te gamen wifi mag wel die troep op zijn pc moet niet op het netwerk ikke dus wat denk je wat wifi doet dan ?3 elke website die hij leuk vindt print hij uit.4 elke website per sub menu in zijn favorieten en heeft er nu ongeveer 1654987321045435874 favorietenik kan nog wel even hoor
1 de imac van me stiefvader heeft dus een ingebouwde webcam deze is dus met ductape afgeplakt voor als er iemand zen pc hacked en hem ziet ! Ikke dus wat haal je achter die pc uit dan hij wil dat gewoon niet hebben.
2 broertje mag niet met de stekker op het netwerk van me ouders voor te gamen wifi mag wel die troep op zijn pc moet niet op het netwerk ikke dus wat denk je wat wifi doet dan ?
3 elke website die hij leuk vindt print hij uit.
4 elke website per sub menu in zijn favorieten en heeft er nu ongeveer 1654987321045435874 favorieten
ik kan nog wel even hoor