• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het "Meubel"topic

stravinski

Oc-en is a way of life
jah jullie zullen wel niet denken "is die strav nu helemaal gek geworden???!!!"
nou uhm nee:eusa_hand::eusa_whistle:

ik dacht laat ik us een topic starten dat gaat over meubels... waarom? omdat ikzelf aan het zoeken ben naar een "dj Booth" oftewel een soort tafel waarin de cd-spelers en mixer geïntrigeerd kunnen worden.

zoiets als dit:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bsE8iv1rME0]YouTube - the 'Homelander' DJ Booth -by www.djfurniture.nl[/ame]

in de beschrijving staat de link naar de betreffende site die deze tafel verkoopt, maar zoals jullie zien zit er een prijskaartje aan van 1500 euro:013::'(
het is zeker een mooie tafel, maar hey, laten we eerlijk zijn... dat moet toch veel goedkoper kunnen:D:098:
aangezien jullie op dit forum ook lekker handig zijn (als we kijken naar het casemodden) dacht ik dat jullie wel zouden bruisen van de ideeën.
kom aub niet aanzetten met ikea spul daar heb ik geen zin in:p
ik zoek stijl iets wat je met trots kunt presenteren en waar je nog jaren naar kan blijven kijken.

ik hoop dat jullie een strakke/compacte oplossing hebben.
grtz Strav...:eusa_whistle:
 
Vandaag begonnen met een nieuw bureau, ben al een paar weken aan het schilderen/witten etc omdat het echt zwaar nodig was. :icon_sad:
Hal/slaapkamer zijn klaar nu de woonkamer keuken nog.

Had al een tijd zitten kijken naar een bureau om er een te kopen, maar ze zijn a. erg duur en b. het is gewoon niet wat ik wil.
Beetje leuk bureau is ook 300-800 euro en dan heb je een vierkante bak.

Dus maar besloten om een nieuw bureau te maken op een ander plekje.
Met mijn LCD en vooral de grootte ervan was het een beetje krap geworden en ook wilde ik mijn PC van de grond af.
Zeker nu ik er zoveel werk in heb gestoken, mag hij wel een prominent plekje hebben.

Dit is wat ik tot zover heb, 2 lagen 18mm MDF, dan wordt het ook echt een "vet" bureau. En een grotere afstand naar mijn monitor dan ik nu heb (65cm i.p.v. 45-50 wat echt te weinig is)
Ja mijn tuin is een oorlogszone, er worden nieuwe CV leidingen gelegd.
Ben net klaar met de eerste laag verf (mat zwart), vin het wel een leuk plekkie zo.

desk3.jpg


Kosten zover;

50,- MDF
5,- sneldrogende houtlijm
4,- schroeven.
24,- 2 tafelpoten.
25,- verf/rollers.
19,- goedkoop (overgeschilderd) ikea kastje dienst doende als 2 poten.

Da's 130,- en dan heb ik ook wat ik wil hebben.
 
Laatst bewerkt:
woow spanky,

das een zeer mooi tafeltje!! de tijd die je erin gestoken hebt is het zeker waard! zoiets wilde ik gaan maken als volgende bureau eant nu heb ik ook maar 45cm tot mijn beeldscherm....:( ma dat ding is prachtig:D goede oplossing;) en dan maak ik er achterin wel nog een gat voor kabels:D

thnx!
 
hehe, ik was nog eens terug aan het kijken op djfurniture.nl en daar stond dat dat tafeltje wat ik graag wilde hebben geen 1500 euro kost... maar liefst 3295 euro, nja valt tog mee eigenlijk........
*i am in the mood to kill someone for that amount of money*
 
jah inderdaad spanky, tis een hoop geld... sterker nog, als ik die ene van 3295euro zou kopen is dat nog duurder dan een dj set (2x cd speler van pioneer 1xdjm800 van pioneer)
en dat vind ik wat ver gaan:p

maar nu kwam ik toevallig bij marktplaats dit tegen:
djmeubel.jpg

ziet er mooi uit! ga ik dan niet overkopen maar het plan is er dan wel.
dat met plexiglas kan ik misschien freddy voor inschakelen xD.
en dat hout is niet zo heel lastig te bewerken denk ik zo:)

wut du u think?
 
Dat is een uurtje werk, zonder schilderen dan.
Als je echt gek wil doen laat je het zoals ik al zei professioneel spuiten.
Voorbewerken - grondverf kun je zelf doen (in overleg met hun)

Dikke vette piano lak b.v., dat ga je zelf niet doen en gaat heel lang mee.

Houtbewerken is echt heel simpel, en leuk om te doen.
En zoals eerder gezegd MDF is is erg vergevingsgezind, desgewenst kun je ook HDF nemen, alhoewel ik niet weet wat de prijzen daar van zijn.
 
Dat is een uurtje werk, zonder schilderen dan.
Als je echt gek wil doen laat je het zoals ik al zei professioneel spuiten.
Voorbewerken - grondverf kun je zelf doen (in overleg met hun)

Dikke vette piano lak b.v., dat ga je zelf niet doen en gaat heel lang mee.

Houtbewerken is echt heel simpel, en leuk om te doen.
En zoals eerder gezegd MDF is is erg vergevingsgezind, desgewenst kun je ook HDF nemen, alhoewel ik niet weet wat de prijzen daar van zijn.

jah inderdaad, het is niet veel werk, alleen punt is ik heb er de ruimte momenteel niet voor en ook geen tijd aangezien ik meer dan full-time werk...
mijn pa is bezig met verbouwen dus ook geen tijd.
ik zit beetje vast daarom wil ik het laten doen door iemand die ten eerste meer ervaring heeft, ten tweede alle rust ervoor heeft en ten derde uhm tjah aan mijn eisen kan voldoen:p
 
Ik heb ook zelf m'n bureau gemaakt :p

Het voordeel is dat ze m'n oom niks weggegooid en alles op slaat op de zolder van de kippenschuur :)

Nieuw bureau van 2mx1,2 koste me een kratje bier :) met chromen poten van 5cm diameter.
 
jah ok maar das toch anders, een bureau is "maar" een bureau... hier zet je een computer op en/of laptop en andere "zooi".
een tafel wat ik zoek moet tot boven mijn navel uitkomen en alle apparatuur moet geïntrigeerd kunnen worden. daarbij maak ik bij dat tafeltje van mij echt gebruik en moet het een goede look/uitstraling hebben.
dat is bij een bureau niet of in ieder geval minder nodig.
snapte?
 
Je kunt toch wel een beetje timmeren ;)

Gewoon een frame maken met mooi buigzaam hout en daarna met dunne platen het bekleden :)


Zoiets bedoelt ZRB mss, dit is iets wat ik 20 jaar geleden gemaakt heb.
Grappige is, ik heb het echt 8 weken geleden bij de vuilnis gezet.

Het is een CD rek, met Aquarium.

cdcase.jpg


Met hout werken is echt leuk, en zo vele malen makkelijker dan je denkt.
 
Zoiets bedoelt ZRB mss, dit is iets wat ik 20 jaar geleden gemaakt heb.
Grappige is, ik heb het echt 8 weken geleden bij de vuilnis gezet.

Het is een CD rek, met Aquarium.

cdcase.jpg


Met hout werken is echt leuk, en zo vele malen makkelijker dan je denkt.

hahahaha!!!
een cd rek met aquarium:|:p lachuh!!
wrm deed je hem weg?
ziet er strak uit!! als je hem wegdeed vanwege de vissen die dood zijn is dom excuus... je kunt er gewoon een luchtpompje inzette die bubbels maakt en er dan een lampje in of achter zette dat is leuk effect:)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Hightower 2 verschillende gtx 770 van het zelfde merk in sli? NVIDIA 9
J Het Xbox One topic Gaming 47
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5
chinx Aangifte inkomstenbelasting, laat jij het doen of doe je het zelf? Algemene Discussies 18

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan