We hebben nog even de tijd om te bedenken wat we gaan doen.
Ik snap dat het niet eenvoudig is om een andere plek op de agenda te vinden. De komende maanden zijn nog onzeker en daarna zit je te dicht op campzone en de zomervakantie. Daarnaast is de locatie natuurlijk ook al geboekt voor andere evenementen. En in januari of later zit je te dicht op de volgende editie.
Moeilijk dus. December komt denk ik voor veel mensen niet lekker uit met de kerst in aantocht een week later.
Laten we over een maand verder kijken wat we gaan doen. Hopelijk is er dan meer duidelijk over hoe dit zich verder ontwikkelt.
Misschien is dan de situatie dat corona van de zomer over gewaaid is. En wellicht dat we mekaar dan ergens op een andere locatie (bv bij Freddy) treffen voor een sparerib. ?
P.S. ik weet nu al dat ik dat weekend in december niet kan. Laten we afspreken dat we uiterlijk 28 maart aangeven in dit topic of je verhinderd bent. Ik weet niet of je geld terug krijgt, maar er is een mailadres bekend voor als je verhinderd bent.
Momenteel is mij nog niet duidelijk of je geld terug kan krijgen of dat je een tegoed voor de volgende TP.
Ik heb de tickets en ik neem aan dat je ze nodig hebt als je geld terug wilt vragen. Dus laten we open en transparant in dit topic bespreken wie er wel of niet gaan en wat de mogelijkheden zijn. Dan kan iedereen een weloverwogen beslissing nemen.