Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The Party is van locatie veranderd, interessant, was altijd wel lastig in centrum Eindhoven maar zodra de PC stond kon je direct het centrum in, hoe zou dat in Nieuwegein zijn.
The Party is van locatie veranderd, interessant, was altijd wel lastig in centrum Eindhoven maar zodra de PC stond kon je direct het centrum in, hoe zou dat in Nieuwegein zijn.
Ik heb serverlog gekeken, er is een mail naar je gestuurd, maar server krijgt foutmelding terug dat jouw mailbox niet meer bestaat of niet bereikbaar is.
Als je van mailadres bent veranderd, even updaten in jouw profiel
Ik heb zojuist een hotelkamer geboekt bij Bastion Hotel Utrecht, die is het meest dichtbij en gratis parkeren
Booking.com heeft helaas geen vriendenkorting meer
Maar je kan via Bonusway nog wel 3,6% korting krijgen, graag via je de volgende link: https://www.bonusway.nl?r=7661049
(dan krijg ik ook weer een korting )
Ik heb serverlog gekeken, er is een mail naar je gestuurd, maar server krijgt foutmelding terug dat jouw mailbox niet meer bestaat of niet bereikbaar is.
Als je van mailadres bent veranderd, even updaten in jouw profiel