Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Yup!Zoals het sinds gisteren staat, zitten we op AB en AC.Maar ik wacht even af, aangezien de betaling van Tempel ook nog niet is doorgekomen en we in het verleden ook al een keer hebben meegemaakt dat de organisatie toch nog de boel had omgegooid en we op een andere plek kwamen te zitten.Als het bericht komt dat we kunnen inchecken stuur ik de tickets door. De kans is anders groot dat ik veel verzoekjes krijg dat er niet ingecheckt kan worden omdat de ticket niet te vinden is.
Yup!
Zoals het sinds gisteren staat, zitten we op AB en AC.
Maar ik wacht even af, aangezien de betaling van Tempel ook nog niet is doorgekomen en we in het verleden ook al een keer hebben meegemaakt dat de organisatie toch nog de boel had omgegooid en we op een andere plek kwamen te zitten.
Als het bericht komt dat we kunnen inchecken stuur ik de tickets door. De kans is anders groot dat ik veel verzoekjes krijg dat er niet ingecheckt kan worden omdat de ticket niet te vinden is.