Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit ook in Holiday Inn en heb al geboekt
Als jullie ook willen boeken, kan via deze link, krijg je 10% korting en ik ook: https://www.booking.com/s/18_6/e10a2b35
\0/
Het schiet nu al aardig op. Over 3 weken is het kerst.
En niet alleen wordt het dan lichter en hebben we langer daglicht, maar ook dan komen we in de buurt van de deadline voor opgave.
Zijn er nog mensen die denken mee te gaan of mensen te kennen die met Highflow mee willen?
Als extra stimulans: dankzij [MENTION=1280]mixedup[/MENTION] weten we dat waarschijnlijk dit het laatste jaar in deze vorm is.
Even hardop denkend: het is niet ondenkbaar dat de organisatie van The Party al geeft voorgesorteerd met Tweakers gaming live in Den Bosch, omdat ze wellicht al op de hoogte waren. Mij zou het niet verbazen.
Kortom, wil je nog mee op de oude manier, op de oude plek, laat het dan weten.
Das wel jammer zeg, wij bezoeken The Party al sinds 2010, volgend jaar dus de 9e en laatste editie in het Beursgebouw!
Moeten we een knallende editie van maken