Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Nee jij niet. [MENTION=585]Demolisher[/MENTION], jullie zaten toch bij mekaar. Wel tegenover elkaar, maar wel bij elkaar in de oude situatie.De reden dat ik groep Demolisher en Xenomorph oorspronkelijk in rij CD11-20 had gezet is omdat dat 2 groepen zijn die mekaar erg goed kennen. Dat is nog steeds n goede reden.En als er een verzoek binnen komt van iemand om iets aan te passen en er reageert verder niemand afwijzend, ga ik er vanuit dat het accoord is.Ergo: hoeveel stemmen voor de oude situatie? En wie is er voor de nieuwe situatie?Ik ga nu wat printen, wat eten etc. Vanavond lees ik wel wat de bedoeling is.
Nee jij niet. [MENTION=585]Demolisher[/MENTION], jullie zaten toch bij mekaar. Wel tegenover elkaar, maar wel bij elkaar in de oude situatie.
De reden dat ik groep Demolisher en Xenomorph oorspronkelijk in rij CD11-20 had gezet is omdat dat 2 groepen zijn die mekaar erg goed kennen. Dat is nog steeds n goede reden.
En als er een verzoek binnen komt van iemand om iets aan te passen en er reageert verder niemand afwijzend, ga ik er vanuit dat het accoord is.
Ergo: hoeveel stemmen voor de oude situatie? En wie is er voor de nieuwe situatie?
Ik ga nu wat printen, wat eten etc. Vanavond lees ik wel wat de bedoeling is.