Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij is het nog geen enkel jaar gelukt, dat we met zijn allen tegelijkertijd dezelfde game spelen (ook al is het voor een uurtje ofzo).
Lijkt me lache als dat wel een keer lukt
Flat Out 2 ga ik swso op mijn systeem zetten, dat spel is altijd lache
Games bij mij op de planning
- Overwatch
- PUBG (comp zaterdag)
- Fortnite
- Stick Fight: The Game
Mogelijk speel ik ook:
- GTA V
- Heel misschien CSGO
Ik heb ook nog de volgende games die ik kan installeren als iemand mee wil spelen:
- Dead By Daylight
- Garry's Mod
- Rocket League
- Arma 3
- Company of Heroes 1/2
- The Culling
- Just Cause 3 MP
- Portal 1/2
- Speedrunners (@ProAce dat moeten we weer spelen)
- Left 4 Dead 2
If so, then .... moeten we wellicht (als [MENTION=1604]ForresT[/MENTION] , [MENTION=903]pLaSmA[/MENTION] , [MENTION=2375]Reinoud Ramaker[/MENTION] en [MENTION=4050]Hightower[/MENTION] het er ook mee eens zijn) de plaatsen CD34 t/m CD40 gaan spiegelen, zodat jij op CD40 zit en ForresT op CD35.
Dan zit je aan het einde van de rij.
Maar dan moeten de betrokkenen het er wel mee eens zijn.
If so, then .... moeten we wellicht (als [MENTION=1604]ForresT[/MENTION] , [MENTION=903]pLaSmA[/MENTION] , [MENTION=2375]Reinoud Ramaker[/MENTION] en [MENTION=4050]Hightower[/MENTION] het er ook mee eens zijn) de plaatsen CD34 t/m CD40 gaan spiegelen, zodat jij op CD40 zit en ForresT op CD35.
Zijn er nog mensen die nog hardware te koop hebben en fysiek op TP16 aanbieden?
Of laten we dat voor wat t is, aangezien ik afgelopen jaar ook weinig mensen heb gezien die nog wat hadden liggen.
Zijn er nog mensen die nog hardware te koop hebben en fysiek op TP16 aanbieden?
Of laten we dat voor wat t is, aangezien ik afgelopen jaar ook weinig mensen heb gezien die nog wat hadden liggen.