Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Beste Mede Highflowers,Ik heb net een goed keuring gehad van Jeroen (organisatie van The Party) dat ik eerder binnen mag om de namen van de highflow rij goed mag leggen.Dus als jullie dan tegen de avond binnen mogen moet je op zoek naar je eigen naam en niet naar je het nummer!Ik zal bij de rij aanwezig zijn om jullie dan ook een beetje naar de goede plek te wijzen zodat iedereen zo snel mogelijk op hun eigen plek kan gaan zitten en lekker kunnen lannen!Veel succes om de komende dagen nog te overleven en tot vrijdag!
Beste Mede Highflowers,
Ik heb net een goed keuring gehad van Jeroen (organisatie van The Party) dat ik eerder binnen mag om de namen van de highflow rij goed mag leggen.
Dus als jullie dan tegen de avond binnen mogen moet je op zoek naar je eigen naam en niet naar je het nummer!
Ik zal bij de rij aanwezig zijn om jullie dan ook een beetje naar de goede plek te wijzen zodat iedereen zo snel mogelijk op hun eigen plek kan gaan zitten en lekker kunnen lannen!
Veel succes om de komende dagen nog te overleven en tot vrijdag!