Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het programma maakt gebruik van google earth. Je hebt dus geen kaartbestanden van een navigatiesysteem nodig. Tevens kan dit programma de route bestanden van tomtom en garmin maken en omzetten. Alles kost niks als je een reclame venster voor lief neemt.
Het wordt door een Nederlander gemaakt dus de taal van het programma zal geen probleem zijn.
Vandaag de voorremmen wat liefde gegeven.
Achterste zuiger zat bij allebei de remklauwen vast en de blokken waren als een spiegel.
Wat eerst een volle hand kracht koste doe ik nu met 2 vingers.
Was heerlijk weer vandaag.
Van het jaar ook nog niet zoveel motorrijders tegen gekomen.
Zelfs een groepje harleys.
Alleen jammer van die koekblik bejaarden die 60 over een 80 weg gaan en de rotondes met 10km/h nemen.
Met inhaal verbod ( en ook geen fatsoenlijke mogelijkheid om in te halen ) duurt zo'n rit wel lang.
Maarja de weg is van iedereen dus maar wat van de omgeving genoten.
Was eergisteren uitgegleden bij een rotonde (staat ook op MF).
Schade:
- Passagiersvoetsteun verbogen
- Middenbokpoot verbogen en een stukje afgeschuurd
- Afgescheurd stuurgewicht
- Afgebroken alu deeltje van de handkap
- Gescheurd knipperlichthuisje (voor en achter)
- Doorgeschoten voorvork
Gelukkig alles cheap en easy opgelost (dingen terug buigen etc).
Ai das minder.
Grip kun je je inderdaad nog weleens op verkijken met dit koude weer.
Voelt recht in de zon ( met motorpak aan ) warm maar weg is nog best koud.
Mooi dat het simpel op te lossen is. :023:
Zelf geen schade opgelopen ?
Ik heb gister m'n GSR ook van stal gehaald voor de eerste ronde van het jaar ��.
Lekker rustig toeren tussen het carnavals volk op Zondag. En natuurlijk weer even wennen.
Ik heb gister m'n GSR ook van stal gehaald voor de eerste ronde van het jaar ��.
Lekker rustig toeren tussen het carnavals volk op Zondag. En natuurlijk weer even wennen.
Ik zat er ook aan te denken van het weekend maar met de -2 vanmorgen hebben ze opnieuw gepekeld rond amsterdam dus ben blij dat ik het toch nog niet heb gedaan.
Ai das minder.
Grip kun je je inderdaad nog weleens op verkijken met dit koude weer.
Voelt recht in de zon ( met motorpak aan ) warm maar weg is nog best koud.
Mooi dat het simpel op te lossen is. :023:
Zelf geen schade opgelopen ?
Zelf geen schade opgelopen, behalve wat spierpijn, is al bijna over
Is wel een verraderlijk weertje, lijkt het zo mooi zonnig en droog, zijn er nog steeds van die plekjes waar je echt goed moet voor oppassen
Ik zat er ook aan te denken van het weekend maar met de -2 vanmorgen hebben ze opnieuw gepekeld rond amsterdam dus ben blij dat ik het toch nog niet heb gedaan.
Je moet ook niet rijden als het glad is maar je kan het beestje alvast van z'n bok afhalen. De komende weken zitten er vast een paar dagen tussen die ook mooi zijn. De pekel wordt toch wel weggereden door vierwielers.
Ik kon gelijk kijken of m'n leren pak nog paste zo na de feestdagen of dat er nog een paar kilo's af moesten heheh e:003:
Gisteren nog een leuk klusje aan een bmw 250cc 1 cil uit 1951.
Man had problemen met hij bijladen van de ( 6V ) accu.
Vermoedelijk probleem gevonden en daarna gevraagd of ik er even een stukje mocht rijden.
Lang geleden dat ik met zo'n smile op de motor heb gezeten.
Bij mij is het voortandwiel aan vervanging toe, ketting en tandwielen (voor en achter) binnen, maar geen klinkgereedschap
Mag dus wachten tot volgende week voor de vervanging.