Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hihihi, nu mag ik ook eens meepraten in dit topic
Vorige week een Suzuki XF 650 Freewind gekocht, lekker 35kW, dus ideaal voor een A2 rijbewijs.
Ook eens grondig gepoetst. Anyways, hier een paar piccies
Ziet er lekker groot uit achter het stuur:
Digitale teller (die eindelijk wel werkt) Voor ongeveer 30k ziet en klinkt het ding nog heel lekker
En een scheve of te korte zijstandaard, middenbok komt nog:
Heb dat ook nog nodig, alleen nog geen zin om te kopen, eerst verzekering.
Zoek nog zo van die helm oortjes en een héééééééééél goedkope mp3
Ben gezakt op m'n AVD, maar mag al de weg op omdat m'n AVB goed was (in BE is dat een "voorlopig" rijbewijs).
ik heb liever zo van die platte oordoppen, die ik in m'n helm kan laten, dan hoef ik die niet constant in en uit te doen
Zelf een liedje zingen doe ik ook hoor, alleen begint dat op den duur vervelend te worden
Haha, nee dat zullen we maar niet doen zo.
Ga morgen kijken voor een originele plakbeugel, tomtom komt dan boven het teller paneel te zitten.
Ik heb geen plaats voor een stuurbeugel, of ik moet de kap er af gaan slopen maar das zonde.
Ook had ik deze tomtom nog uit mn auto tijd dus is zonde om een nieuwe navi voor de motor te gaan halen.