Ik woon niet echt in een druk drukke stad zoals rotterdam/amsterdam. dus het zou moeten kunnen.
Me Zip kan ik ook erg plat leggen in de bochten, zachter dan 50 hoef ik meestal niet om door een bocht te komen.(ook handig omdat hij niet zo snel optrekt
)
Ik rij nu op een Zip 4-takt. vario en cdi ontgrensd, en loopt nu 70. maar het trek allemaal zo moeilijk op.
@olympus in het begin klinkt het 4takt geluid wel goed. maar na een tijdje gaat het toch vervelen
, ik hoor me motor op top meer toeren maken dan dat er geluid uit de uitlaat komt
en in een derbi hangt hetzelfde blok als een tzr (am6), dus deze zijn ook aardig op te fokken of niet?
Misschien kan ik een keer op de tzr van een oud klasgenoot rijden om te kijken hoe t voelt, anders misschien ergens een proefrit maken bij een dealer.
Nog een vraagje, hoeveel drinkt zo'n derbi nou? ik denk ergens rond de 1:25/30? Ik haal met me zip nu net de 1:40 met een sportieve rechterhand.
Je zegt dat hij niet lekker rijd met de standaard uitlaat, is dit met of zonder prop? Dit omdat ik me scooter/brommer nooit meer te zien krijg als hij is opgevoerd. Me ma denkt nu ook dat me zip 53 loopt