Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zodra de officiele site in de lucht is, kunnen we dat hopelijk zelf bijhouden wie n kaartje heeft.
Dit jaar is opgeven namelijk gelijk aan betalen.
Dus zodra de site er is ga ik dat idd vermelden wie er echt mee gaan.
Freddy? Doe je aan bestellingen gratis verzenden? Dat we kunnen bestellen en betalen, en dan dat we het bestelde spul op TP kunnen ophalen? Ik heb een videokaartkoeler nodig maar die is niet echt dringend ofzo. Dus als ik geld kan besparen Graag
Vorig jaar nam hij wel dingen mee die je ervoor had BETAALD etc, een afgehandelde bestelling dus, Maar ik denk dat hij dit jaar kwa organisatie tot over zijn oren zit, omdat hij zover ik nu begrepen heb 1 van de grootste sponsors is
Maar dat is natuurlijk aan freddy.
Ik zal 2 weken voor TP ook weer een Topic openen voor Kleine spulletjes die je daar wilt verkopen, met zon topic hebben we vorig jaar VEEL met elkaar uitgewisseld voor bedragen die je nergenst anders tegenkomt ^^