Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
na mijne gaat 3 uur lang in een auto op reis. dus voor ze zekerheid koppel ik de rad af (al snel 1,5 liter denk) en drain ik me res deels. dan zit er mocht er toch iets gebeuren niet super veel meer in
Ik zit nog te twijfelen of ik Cubeleon zal aftappen, wat is reden ervoor? De kast ligt nu overigens even uit elkaar om wat kleine aanpassingen te doen, dingen waar ik me al een tijd aan ergerde
Moet je gewoon niet aftappen, gewoon pc rechtop in de wagen zetten, meer niet.
Dan wat voorzichtig rijden, dus geen driedubbele backflips over de vluchtheuvel neerzetten.
@Arwin, krijg je nu het geld van de busreis teruggestort, want het zou smerig zijn dat ze dat niet zouden doen.
Hoe zit het eigenlijk voor als je daar aankomt, is het weer zo'n eigenaardig systeem en moeten we nog iets krijgen van mail om ons daar te kunnen aanmelden ? :s
Ik en maximumraver hebben zojuist een mailtje ontvangen met instructies, je kan jezelf alvast aanmelden met de code die je gekregen heb en eventueel een barcode met verdere details uitprinten.
Ik was me ook al zorgen aan het maken over hoe de hell je daar naar binne komt met alleen een aankoop nummer lol.
Hoe zit het eigenlijk voor als je daar aankomt, is het weer zo'n eigenaardig systeem en moeten we nog iets krijgen van mail om ons daar te kunnen aanmelden ? :s
Als het goed is heb je vannacht een email gekregen met onderstaande tekst.
Vooraf inchecken
Om de entree zo soepel mogelijk te laten verlopen, heb je vanaf dit jaar de mogelijkheid om jezelf thuis alvast in te checken. Je doet dit door je unieke code op de onderstaande website in te voeren en het formulier in te vullen. Je krijgt na het invullen van je gegevens een pagina met een barcode te zien. Als je deze print en meeneemt naar de entree, kan je binnen een paar seconden je bandje in ontvangst nemen en meteen doorlopen naar de lanzaal! Op het printje met de barcode hebben we voor het gemak ook nog een keer je plaatsnummer(s) vermeld.
Printje gedaan hoor, maar die plaatsnummer staat er niet op tenzij dat bij die ED749 staat en betekent dat ik op plaats 749 mijn kaartje zou vinden, die ED snap ik dan niet hoor, (plaats is uiteraard anders dankzij jouw superbe indeling )
Maar met raar systeem bedoel ik eerder dat er vorig jaar zo iets was voor aan te schuiven met auto's (had daar geen last van doordat ik pas zaterdagochtend arriveerde)
Weet iemand toevallig de hoogte van de tafels??
Wil me tuinstoel meenemen, maar die is vaak te laag voor de meeste tafels.
Dus dan moet ik nog een paar blokjes maken om de stoel te verhogen.