Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
+ ik hoop dat het mooi weer is, als ik me niet vergis heeft Eindhoven wel wat leuke skatespots, als der iemand mee wil om evt wat footage te schieten (Sandersch?)
Misschien een rare vraag hoor, maar wat moet je meenemen om binnen te komen.
Een afdruk van het mailtje ofzo??
Of is een rijbewijs genoeg, dat ze die controleren op je echte naam.
Heb het eigenlijk niet gezien in het mailtje wat ik gekregen heb.
ik denk dat het net als vorig jaar was, je krijgt een brief met bepaalde data er op dat zij kunnen zien wie je bent, en ID is altijd verijst daar denk ik
Volgens mij is die al niet meer actueel, want ik vroeg nog om 767+768 maar die zouden ook al gereserveerd zijn.
792 staat bv ook nog als vrij, maar dat nummer is voor Xtrafresh zn gesponsorde plek.
Edit: my bad --> de groene plaatsen zijn alleen nog vrij. De rode zijn al gereserveerd voor groepen.
Sterker nog: de hele rij tegenover en rechts van jullie dat zijn wij. :112:
Hey hoor jij bij Amnesia?
De groep Amnesia heeft denk ik de nummers 767-774 en 805-810.
Willen jullie niet 769-774 en 803-810 ? 803+804 zijn namelijk nog vrij.
Dan kunnen wij 767+768 nemen. En dan kunnen die 2 laatste maten van Korbin die ook mee willen op 767 en 768 zitten.
Ik geloof dat Sanders evt ook nog wel mee wou dan, want ik kan nl niet de hele tijd gamen.
Potjes flatout 2, grid, ut2004, cod4/2 zie ik nl wel zitten hoor of Supreme Commander Force Alliance vind ik ook nog aangenaam, niet da tik het goed kan, maar best wel een aangenaam spel.
edit: Net wat zitten zoeken op leuke spots in eindhoven niet te ver van het beursgebouw, piazza is blijkbaar wel leuk (vlakbij en overdekt, dus zelfs mogelijk als het regent) en het stadhuisplein, net een kilometer en de rabobank, 400m).