Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waar woont ge? En neem je niet al te veel bgage mee? Misschien kan ik dan nog wel iemand meekrijgen. Die golf station is groot, maar om bagage voor 3 man en computers voor 3 man mee te nemen weet ik niet zeker of dat past.
Waar woont ge? En neem je niet al te veel bgage mee? Misschien kan ik dan nog wel iemand meekrijgen. Die golf station is groot, maar om bagage voor 3 man en computers voor 3 man mee te nemen weet ik niet zeker of dat past.
Dat lukt toch, zelfs als het WC-ede pc's zijn ..., pc's recht in de kofferbak zetten, schermen ernaast met de kussens ertussen, en wat klein prut past makkelijk in een rugzak neem ik aan?
Btw, voor degenen die al betaald hebben, blijven jullie de mail ontvangen om te moeten betalen tot zij daadwerkelijk gezien hebben dat jij betaald hebt
Btw, voor degenen die al betaald hebben, blijven jullie de mail ontvangen om te moeten betalen tot zij daadwerkelijk gezien hebben dat jij betaald hebt
Ik denk dat je t beste een email kunt sturen, want jij hebt denk ik niet via Ideal betaald.
Maar vorig jaar waren ze toch ook vrij traag met het bijwerken van de betalingen?
Ik denk dat je t beste een email kunt sturen, want jij hebt denk ik niet via Ideal betaald.
Maar vorig jaar waren ze toch ook vrij traag met het bijwerken van de betalingen?
Ja wel het duurt best wel lang, 16e feb ticket gekocht, 19 feb oversgeschreven, 27 feb = 8dagen nadien nog niks gewijzigd, alhoewel het vorig jaar ook 2 weken duurde eer ik op betaald stond ...