Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Krijg je die tickets eigenlijk thuisgestuurd of hoe zit het hier? Betaald maar nog steeds niets vernomen behalve een mailtje waar eigenlijk niks in staat.
duh events/you_account doet het ook niet meer...
Ik kom die hele Duh shop niet meer in.
Het gezeik met the Party gaat weer beginnen hoor... Zijn die gasten permanent stoned ofzo?
Krijg je die tickets eigenlijk thuisgestuurd of hoe zit het hier? Betaald maar nog steeds niets vernomen behalve een mailtje waar eigenlijk niks in staat
Ik denk dat het beste is om met hun contact op te nemen en dan die vraag te stellen, ik neem aan dat je weer een week voor TP begint een mailtje krijgt met dingen die je mee moet nemen, net als vorig jaar moest je een email mee nemen waar al je gegevens in staan.
Krijg je die tickets eigenlijk thuisgestuurd of hoe zit het hier? Betaald maar nog steeds niets vernomen behalve een mailtje waar eigenlijk niks in staat.
duh events/you_account doet het ook niet meer...
Ik kom die hele Duh shop niet meer in.
Het gezeik met the Party gaat weer beginnen hoor... Zijn die gasten permanent stoned ofzo?
Maar als je met iDeal direct betaald en daar wordt ook nog een specifiek om gevraagd dan mag je toch aannemen dat je ook vlot een kaartje krijgt o.i.d.?
Ik ben gewoon een beetje bang dat dit organisatorisch weer net zo'n drama wordt als vorig jaar.