• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic

Volgens mij zitten die natnekken gewoon de hele dag te zuipen en te gamen, en dan gaat af en toe iemand naar de wc waar ze een laptop hebben geinstallerd en die dropt dan een paar reacties dat ze er mee bezig zijn :sarc:

Waar zijn die tshirts precies te bestellen?:schaam

ik heb me ook eens die site nog wat bestudeerd maar ze houden t wel erg vaag allemaal nog , ik weet niet wat ik moet verwachten als ik als bezoeker gewoon eens wil bijzijn
schijnbaar moet iedereen aan de tafel blijven en mag er niets anders bij gebeuren ivm brandweer ...
wat moet ik dan als ik bezoeker ben en geen tafel heb gereserveerd omdat ik dat gewoon niet nodig heb ..
en verdere dingen die gebeuren daar behalve gamen ? zou daar graag een overzicht van willen van waneer en hoelaat ongeveer enzo.
Voor t parkeren zou men een apart stukje schrijven op de site van Party
maar ook dat kan ik niet vinden .
Mensen die aan de kassa betalen die lopen risiko dat de zaal "vol" is
leuk en aardig maar wat is er geregeld om te weten te komen hoe vol t is vooraf ? niet erg fraai als je net 125 km heb gereden en de deur word gewijgerd
er is teveel onduidelijk en als dat niet anders word zal ik niet gaan.
Ik krijg nu t idee dat iedereen maar aan een tafeltje zit en daar niet vanaf komt , buitengesloten van de buitenwereld online met de rest
dan heb ik daar bijzonder weinig aan , ik zou graag voor speciale dingen komen als OC , casmod e.d. maar blijkbaar staat dat nog lang niet op t agenda al beloven ze t wel.
Treurig als ze niet direct werk maken van mailtjes van Chiller die wat te bieden heeft voor iedereen daar.
Ik wacht t maar effe af , hoop dat ze de boel op orde krijgen daar
:eusa_doh:

Wil je daar met een PC komen?
Dan heb je idd een tafel nodig en kan je beter van te voren reserveren, zoals wij nu allemaal gedaan hebben.

Als je alleen wilt bezoeken zonder PC, dan heb je natuurlijk geen tafel nodig.
Dan koop je aan de kassa gewoon een bezoekerspas en kan je daar binnen ons bezoeken en andere dingen bekijken :)

Je zit daar met groot aantal bekenden, dus tis niet alleen gamen, maar ook met elkaar netwerken.
Andere activiteiten georganiseerd door The Party zal daar ook bekend worden.
Het is altijd lastig om van te voren een precieze tijdstip aan te geven, gezien er altijd wel onvoorziene problemen voorkomen dat voor vertraging zorgt.

Parkeren moet geen probleem zijn, het wordt gehouden in de Beursgebouw Eindhoven.
Die hebben genoeg parkeerplekken.

Qua OC demonstraties (chiller) kunnen ze nog geen antwoord geven, omdat ze eerst goedkeuring moeten krijgen van de Brandweer.
Die zijn tegenwoordig erg streng...

Voor de rest moet je eigenlijk gewoon zelf een LAN party mee maken, de ervaring is moeilijk te beschrijven met woorden.
De meeste mensen ervaren het iig positief ;)

tnx Freddy voor de reactie

nee ik neem geen pc mee want daar zie ik eigenlijk geen reden toe
ik bedoel games doe ik absoluut niet (zou nog verliezen met PacMan van een 6 jarige ) en rommellen / knutsellen dat doe ik thuis wel ermee aangezien ik natuurlijk nooit alles bij de hand kan hebben wat ik thuis heb.
Als er nog gesoldeerd gaat worden ofzo , of ander knutselwerk voor en met anderen is dat natuurlijk wel te doen zonder pc en kan ik wel t een en ander meenemen aan gereedschap soldeerbout ect.. in een tas of kist whatever die ik dan vast wel bij een van de mensen van ons kan droppen om een oogje in t zeil te houden ...
weet niet of jij alle dagen er ook bent ? mischien een idee voor bestellingen
die vooraf al betaald zijn mee te nemen naar de party zodat mensen die daar toch heen gaan t evt daar kunnen afhalen bij jou , scheelt verzend kosten
en helemaal voor de kleine dingetjes die je normaal niet zo 123 besteld omdat t dan veel te duur word.
Ik sta open voor verdere ideen wat nog meer te doen daar op de party
met een aantal anderen .. ik geloof dat er nog een paar zijn die nou niet echt voor games komen ? dus dan kunnen we mischien wat ondernemen
met gebruik van 1 tafeltje ofzo met een aantal mensen zal een beetje behelpen worden maarja dat maakt ook niets als de organisatie dat tenminste wel goedkeurd en niet strikt 1 man aan 1 tafel moet blijven

Je zou wel met enkele andere kunnen bespreken voor een hobbytafeltje :)

Ik ben er alle dagen.
Maar voorlopig ben ik niet van plan om bestellingen mee te nemen, het is voor mij ook een weekendje "vrij" en wil dit keer ook gewoon kunnen genieten :)

Voor enkele vaste klanten wil ik wel eventueel een bestelling meenemen.
Maar dat zien we eind Maart wel weer.
Geïnteresseerden kunnen me dan een PM sturen.

haha, ik ga het weekend voor the party miss nog een lan doen :D, als oefening :p

heb trouwens vernomen dat de 100-dagenfuif om 4u gedaan is, dus tegen 5u moet ik zeker thuis zijn, kan ik nog 3 uurtjes slapen :D

@ blackwizz, van mij mag je met ons meerijden. Wij hebben een mercedes busje, daar kan echt genoeg in. Joren rijd ook al mee. Enschede is geen probleem aangezien ik in oldenzaal op school zit!

Beste,

Over iets meer dan een maand is het zo ver, het Beursgebouw Eindhoven staat dan weer drie dagen lang in het teken van gaming en alles wat daarmee te maken heeft. In deze nieuwsbrief vind je een aantal hoogtepunten die we voor jullie in petto hebben dit jaar.

- Prijzenpot
- Competities
- Casemodding
- HighFlow
- Inschrijven

Prijzenpot
Ook dit jaar hebben we weer een indrukwekkende prijzenpot bij elkaar gekregen voor onze competities, met als hoogtepunt een reis naar Zweden en seeding in het CS 1.6 toernooi op Dreamhack!

Een greep uit de prijzen:

CounterStrike 1.6
Een reis naar DreamHack in Zweden, toegang tot het evenement en seeding in de finales van het hoofdtoernooi op DreamHack Summer.

CounterStrike Source
Voor het winnende Counter Strike Source team ligt er een geldbedrag van maximaal 750 euro klaar.
Wanneer er 20 of meer deelnemende teams zijn zal de winnaar 750 euro in ontvangst mogen nemen.
Als er 10 tot 20 deelnemende teams zullen starten zal de eerste prijs 500 euro bedragen.

Call of Duty 4
Voor het winnende Call of Duty 4 team ligt er een geldbedrag van maximaal 750 euro klaar.
Wanneer er 20 of meer deelnemende teams zijn zal de winnaar 750 euro in ontvangst mogen nemen.
Als er 10 tot 20 deelnemende teams zullen starten zal de eerste prijs 500 euro bedragen.

De bovenstaande competities 2e plaats: Hardware van verschillende sponsors.

Overige competities zijn:

- Colin McRae Dirt 2
- Track Mania Nations
- Fifa 10
- Unreal Tournament 2004

Met als prijzen: Hardware.

Casemodding
Dit jaar hebben we ook weer een casemod competitie, wil jij strijden om de titel "The Party Casemodder 2010" en iedereen jouw gecasemodde kast laten zien? Dan is dit je kans, doormiddel van een stemronde waar alle bezoekers aan mee kunnen doen, bepalen we dit jaar wie de meest mooie, bijzondere casemod mee heeft gebracht.. Natuurlijk zitten hier ook weer een paar leuke prijzen aan verbonden voor de winnaars!

HighFlow
Een nieuwe sponsor die we graag aan jullie voorstellen is HighFlow: een jong en dynamisch bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de verkoop van de beste computer koeling, modding, behuizingen en gaming producten via internet.

Logo

HighFlow heeft als missie om uw computer zo koel, stil en zo mooi mogelijk te maken. Zij verkopen alleen de producten die dat optimaal kunnen doen voor de beste prijs. Op The Party wordt de prijzenpot door HighFlow aangevuld met alles wat je maar kan bedenken voor koeling in je PC, de prijzen worden verdeeld over de verschillende competities zodat iedereen kans heeft om naar huis te gaan met een van de mooie HighFlow prijzen!
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!

Inschrijven
Het is nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor The Party 8, voor maar 39,50 euro kan je 48 uur lang gamen in het centrum van Eindhoven, daarnaast maak je ook nog kans op leuke prijzen als je mee doet aan een van de competities tijdens het evenement!

Kijk voor meer informatie op: The Party 8 -

Hopelijk mogen wij jullie op 2, 3 en 4 april 2010 weer verwelkomen in het Beursgebouw Eindhoven!

De The Party 8 organisatie.

goed nieuws :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
V Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
E het grote NAS vergelijkings topic Hardware & Software 47
Freddy Het grote Motor topic :) Algemene Discussies 765
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
M TP10: Het grote "Plekken spel" Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op The Party 10" topic Lan Party 151
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
V Het grote Aqua-Computer Aquaero 5 en 6 Topic Waterkoeling 84
The_Saviour# Het Grote Wat-is-je-favoriete-kaas Topic! Algemene Discussies 18
V Het grote Justin Bieber topic Algemene Discussies 41
D "Het grote: Wat weegt jou PC topic" Algemene Discussies 29
Colossus Het grote DICE & LN2 Topic Overige Koeling 27
maomanna Het grote huisdierentopic Algemene Discussies 14
S Het Grote Kleine vragen topic Hardware & Software 8
Freddy Het grote recepten topic! Algemene Discussies 15
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan