Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic
[MENTION=585]Demolisher[/MENTION] of [MENTION=27]MrGiorgio[/MENTION] kan je me jullie 4 e-mailadressen doorgeven a.u.b., TP organisatie heeft die nodig voor de plaats reservering.
Thanks!
Over 10 weken is het zover. Je kan beginnen met aftellen. De jaarlijkse grote trek naar Eindhoven gaat bijna beginnen.
De tickets zijn binnen! De plaatsindeling kan gaan beginnen.
We hebben de rijen CB en CC, dus we zitten net als afgelopen jaar in dezelfde straat (met de ruggen naar mekaar toe).
Ik zie dat de plaatsen CB40 en CB39 momenteel nog vrij zijn, dus mocht Vincent zich nog bedenken met zn neefje ... :112:
Van het weekend stuur ik alle informatie naar de deelnemers en zal ik aan de indeling beginnen.
Je krijgt een pdf met de e-ticket en een link naar de group check in.
Ik neem aan weer NFS Hot Pursuit, Flatout 2, en mogelijk als nieuwkomer GTA V
Andere racegames hoor ik graag, maar deze lijken jaar in jaar uit voor de leukste casual games te zorgen
Correctie: dat zijn 4 personen, maar ook 5,5 plek. Dus daar zal nog iemand met 1,5 plek bij moeten aansluiten zoals [MENTION=2781]enthernal[/MENTION], [MENTION=1719]arwin74[/MENTION] of [MENTION=2375]Reinoud Ramaker[/MENTION].