MrGiorgio
De Planner
De eerste keer TP8 in april 2010 smaakte naar meer
en op TP9 in 2011 waren we episch aanwezig.
Daarna volgden nog TP10 en TP11 die ook erg gezellig waren.
Nu de 5e Highflow meeting op The Party 12!
Doel:
-mekaar en mekaars pc irl ontmoeten
-meet en greet met o.a. Freddy
-daarnaast chillen en wellicht met een highflow gelegenheids clan meedoen aan een compo
Ik zag op de site dat er dit jaar niet alleen pc competitie's zijn, maar ook een aantal Xbox 360 compo's.
O.a. Super Street Fighter IV.
Hmm ....ik denk dat ik al een deelnemer kan noteren...
Verder weet ik bijna wel zeker dat er ook weer een mod compo is. En gezien de vorige editie's denk ik dat we wel weer wat kanshebbers zullen hebben onder onze forumleden.
Sommigen komen wellicht voor de gratis koffie.
Of je komt voor het eten op zaterdagavond.
En anders kom je gewoon voor de gezelligheid of om mekaars pc eindelijk irl te kunnen zien.
Mijn ervaring is dat het altijd zo gezellig is, dat het gewoon voorbij vliegt.
Kortom de volgende lijst gaat mee naar de gezelligste Highflow meeting van het jaar.
Arwin74 (1,5)
BravoNijn (2)
coolfris (1,5)
forseti (1,5)
Freddy
Glosy_nL
Mdemic (1,5)
MrGiorgio (2)
Mystiqu
pLaSmA (1,5)
Reinoud Ramaker (1,5)
Mixedup
SolidSteve
Thierry (1,5)
You Yi
You Liang
You Hao
Kevin
nog een vriend van Freddy
Johan Bastinck
Rick vd Valk
W. Mui
Albi Bylyku
daar komen nog bij:
Yourdoom, Tmmbomb, Collo, MisterG en Demolisher (1,5)
Dat zijn dus 28 namen en 34 plekken.
De indeling is klaar.
Ik ga dit weekend n overzichtje maken wie er n code krijgen en hoeveel.
En dan ga ik ze versturen.
Die code heb je nodig om in te checken.
-Doe je dat alvast thuis, dan moet je daar n printje van meenemen zodat je ter plekke de barcode kunt scannen en je bandje ontvangen.
-Doe je dit niet thuis, dan moet je ter plekke het formulier invullen en duurt het wat langer voordat je je bandje krijgt.
Let op:
Incheckcode en legitimatiebewijs zijn verplicht. Als je die niet bij je hebt, kunnen ze je helaas geen toegang geven tot het evenement!
en op TP9 in 2011 waren we episch aanwezig.
Daarna volgden nog TP10 en TP11 die ook erg gezellig waren.
Nu de 5e Highflow meeting op The Party 12!
Doel:
-mekaar en mekaars pc irl ontmoeten
-meet en greet met o.a. Freddy
-daarnaast chillen en wellicht met een highflow gelegenheids clan meedoen aan een compo
Wat:
The-Party is de grootste Lanparty in de Benelux. Met meerdere gamecompetities, een enorm snel netwerk en een unieke atmosfeer, is The-Party een evenement dat je niet mag missen.
Wie:
Jong of oud, kleine of grote interesse in gaming, iedereen is welkom! Je moet er uiteraard wel van houden om onder de mensen te zijn die een beetje dezelfde interesses hebben. Je kunt gamen voor je plezier of meedoen aan de competities. Er is plaats voor meer dan duizend gamers.
Waar:
Beursgebouw Eindhoven, Noord Brabant.
Wanneer:
18-19-20 april 2014. Geopend van 18 april om 17.00 uur tot 20 april om 14.00 uur. Dagbezoekers zijn welkom van 10.00 uur tot 22.00 uur.
Prijzen:
Vroege vogel – € 49,50 (Tot 1 maart 2014)
Normale prijs – € 52,50
Prijs aan de deur (als er nog tickets beschikbaar zijn) – € 57,50
Bezoekerspas (geldig van 10.00 uur tot 22.00 uur) - € 10,00
Ik zag op de site dat er dit jaar niet alleen pc competitie's zijn, maar ook een aantal Xbox 360 compo's.
O.a. Super Street Fighter IV.
Hmm ....ik denk dat ik al een deelnemer kan noteren...
Verder weet ik bijna wel zeker dat er ook weer een mod compo is. En gezien de vorige editie's denk ik dat we wel weer wat kanshebbers zullen hebben onder onze forumleden.
Sommigen komen wellicht voor de gratis koffie.
Of je komt voor het eten op zaterdagavond.
En anders kom je gewoon voor de gezelligheid of om mekaars pc eindelijk irl te kunnen zien.
Mijn ervaring is dat het altijd zo gezellig is, dat het gewoon voorbij vliegt.
Kortom de volgende lijst gaat mee naar de gezelligste Highflow meeting van het jaar.
Arwin74 (1,5)
BravoNijn (2)
coolfris (1,5)
forseti (1,5)
Freddy
Glosy_nL
Mdemic (1,5)
MrGiorgio (2)
Mystiqu
pLaSmA (1,5)
Reinoud Ramaker (1,5)
Mixedup
SolidSteve
Thierry (1,5)
You Yi
You Liang
You Hao
Kevin
nog een vriend van Freddy
Johan Bastinck
Rick vd Valk
W. Mui
Albi Bylyku
daar komen nog bij:
Yourdoom, Tmmbomb, Collo, MisterG en Demolisher (1,5)
Dat zijn dus 28 namen en 34 plekken.
De indeling is klaar.
Ik ga dit weekend n overzichtje maken wie er n code krijgen en hoeveel.
En dan ga ik ze versturen.
Die code heb je nodig om in te checken.
-Doe je dat alvast thuis, dan moet je daar n printje van meenemen zodat je ter plekke de barcode kunt scannen en je bandje ontvangen.
-Doe je dit niet thuis, dan moet je ter plekke het formulier invullen en duurt het wat langer voordat je je bandje krijgt.
Let op:
Incheckcode en legitimatiebewijs zijn verplicht. Als je die niet bij je hebt, kunnen ze je helaas geen toegang geven tot het evenement!
Laatst bewerkt: